آخرین خبرها

«خانه دیگری» با حضور گوهر خیراندیش در جشنواره‌ای در آمریکا

«خانه دیگری» با حضور گوهر خیراندیش در جشنواره‌ای در آمریکا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «خانه دیگری» اولین ساخته سینمایی بهنوش صادقی محسوب می‌شود كه پس از چند نمایش در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر و جشنواره فیلم شهر، در حال حاضر در نوبت اكران عمومی قرار دارد.

سازندگان به تازگی نسخه‌ای از فیلم را همراه با زیرنویس انگلیسی برای دبیرخانه جشنواره «action on film» امریكا ارسال كرده‌اند و دبیرخانه این فستیوال نیز با ارسال ایمیلی پذیرفته شدن این فیلم را در بخش مسابقه خود اعلام كرده است.

این جشنواره در تاریخ ١٦ الی ٢٤ آگوست (٢٥ مرداد تا دوم شهریور) در كشور آمریكا برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان گوهر خیراندیش یكی از بازیگران اصلی پروژه به نمایندگی از عوامل این فیلم در جشنواره حضور خواهد داشت.

لیلا زارع، پژمان بازغی، ناصر هاشمی، مهنوش صادقی، علیرضا جعفری، روشنک گرامی، متین ستوده، رابعه مدنی، پیمان یونسی، امیرجمشید صادقی و (با هنرمندی) گوهر خیراندیش بازیگران «خانه دیگری» هستند.

این فیلم به قلم مهنوش صادقی مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر داستان پدری به نام حبیب ا… است که در سال‌های آخر عمر تصمیم گرفته به خانه آبا و اجدادی‌اش برگردد. او خانواده اکرم، از اقوام دورش را برای پرستاری و مراقبت از خود به این خانه دعوت کرده تا با او زندگی کنند. در این میان، خوشی‌ها و ناخوشی های این خانواده زندگی حبیب ا… و دختر و دامادش را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد…

عباس اكبری تهیه‌كنندگی این فیلم را برعهده داشته است.

جشنواره «action on film» امسال سیزدهمین دوره خود را برگزار می‌كند. این فستیوال به مدت دو سال است كه بخشى را به سینماى ایران اختصاص داده و سال گذشته نیز جایزه كارگردانى خود را به شهاب حسینى براى فیلم «ساكن طبقه وسط» اهدا كرد. مسوولان این جشنواره همچنین سال گذشته از گوهر خیراندیش براى بازى درخشانش در فیلم سینمایی «روییدن در باد» و به پاس سال‌ها فعالیت و حضور در بیش از صد فیلم سینمایی قدردانى كردند.

57244

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا