آخرین خبرها

نوآوری و اجرای برنامه‌های نشاط‌ آفرین در هفته دولت ضروری است

معاون استاندار زنجان:

نوآوری و اجرای برنامه‌های نشاط‌ آفرین در هفته دولت ضروری است

استان‌ها > زنجان – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار زنجان، ایجاد امید و نشاط در بین آحاد مردم و برنامه های دولت را ضروری دانست و افزود: مسئولان باید با فراهم کردن فضایی توام با امید در هفته دولت، برنامه ریزی مناسبی برای بیان عملکرد دولت داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فرامرز نیک سرشت در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت که با حضور استاندار زنجان و معاونین استانداری، فرمانداران و برخی مدیران کل و روسای دستگاههای اجرایی استان برگزار شد، اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها باید پروژه های قابل افتتاح را در حوزه های صنعت، معدن و کشاورزی مشخص و ضعف و نارسایی های موجود را برطرف کنند.
وی تاکید کرد: از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار می رود قبل از آغاز هفته دولت، برای افتتاح پروژه ها برنامه ریزی خاصی داشته باشند و نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام اقدام کنند تا در اجرای برنامه ها مشکلی وجود نداشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: مسئولان باید با اجرای برنامه های نشاط آور، به بیان موفقیت ها و عملکرد دولت تدبیر و امید بپردازند و مردم را نسبت به اهداف دولت امیدوارتر نمایند.
نیک سرشت با تاکید بر ضرورت اعلام صادقانه برنامه ها و اهداف دولت، تصریح کرد: باید صادقانه به بیان عملکرد دولت و افتتاح پروژه ها در هفته دولت پرداخته شود، چراکه با صداقت این اقدامات در میان مردم تاثیرگذارتر و موثرتر خواهد بود و موجب می شود مردم اعتماد بیشتری به مسئولین داشته باشند.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا