آخرین خبرها

نشست خبرنگاران شهرستان سقز با فرماندار و فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران

نشست خبرنگاران شهرستان سقز با فرماندار و فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران

استان‌ها > کردستان – به مناسبت روز خبرنگار نشست های جداگانه ای میان اصحاب رسانه با فرماندار و فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران شهرستان سقز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سقز، فرماندار سقز در این نشست بیان داشت: خبرنگاران، سربازان عرصه اطلاع رسانی، روشنگری و تنویر افکار عمومی، نقش مهمی در انعکاس و بازتاب حقایق و توسعه و پیشرفت هر منطقه برعهده دارند.
ورمقانی افزود: خبرنگاران، خادمان به ملت، مشاورانی امین و ناصحانی دلسوز هستند که با ارائه مطالب و انعکاس واقعیت ها و ارائه نقدهای سازنده، نقش مهمی در پیشبرد و روند اصلاح امور کشور به عهده دارند و بنده بارها از مشاوره خبرنگاران در رفع مشکلات شهرستان بهره گرفته ام و امید است، مسئولان ادارات، ارگانها، سازمان ها و نهادهای شهرستان سقز هم با این قشر فرهیخته بیشتر در ارتباط باشند.
وی ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، اظهار امیدواری نمود: خبرنگاران در راستای اصولی چون؛ اطلاع رسانی دقیق و به موقع، بی طرفی، تولید اخبار ابتکاری، انتشار نقدهای سازنده، انتشار گزارش های توسعه محور، احترام به حریم خصوصی و شئون انسانی و ارزشهای جهانی و تنوع فرهنگها، همواره تلاش کنند و کوشا باشند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز در جلسه با خبرنگاران بر ارزش، نقش و جایگاه خبرنگار از لحاظ تاریخی، دینی و اجتماعی پرداخت و بر امانتداری، نشر اخبار دقیق و صحیح، داشتن دیدگاه متواضع و ایجاد ارامش در جامعه، ترویج اسوه های اخلاقی، اجتماعی و سیاسی به عنوان شاخصه های مورد نظر خبرنگاران تاکید نمود.
هاشم پور با اشاره به اهمیت و حفظ امنیت ملی و ترویج و تقویت آن در جامعه گفت:حفظ ارزش های اساسی جامعه یکی از موارد مهم برای رسیدن به ارامش جامعه دانست.
وی برنقش همکاری و خدمت رسانی سپاه در کنار دولت به مناطق محروم پرداخت و گفت: سپاه سقز در زمینه های تامین آب شرب، جاده، پزشکی و بهداشتی، تعمیر و بازسازی مساجد، و… اقداماتی به انجام رسانده و یا در حال انجام است.
هاشم پور اظهار داشت: سپاه سقز در سال 95 در 41 عرصه از جمله: گاوداری، پرورش قارچ، زنبورداری، صنایع دستی تسهیلات خاصی به مبلغ 6 میلیارد و 645 میلیارد ریال در شهر سقز ارائه داده است و همچنین در سالجاری در حوزه های مختلف اقداماتی شروع کرده و این روند ادامه دارد

جانشین سپاه نیز در ابتدای این جلسه بر اهمیت، جایگاه و ارزش کار خبری و اطلاع رسانی اشاره کرد و 17 مرداد روز خبرنگاران را به همه اصحاب رسانه تبریک گفت.
سرهنگ قربانی گفت: درسالجاری در بخش ذوالفقار در 34 روستا در 11 عرصه، 64 پروژه خدمت رسانی پیش بینی شده که توسط این نهاد انجام می شود.
همچنین خبرنگاران سقز در روز 17 مرداد در نشست دیگر با فرمانده انتظامی، خواستار تعامل بیشتر نیروی انتظامی با این قشر شدند.
سپس فرمانده انتظامی شهرستان سقز نیز نقش رسانه ها در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مهم خواند و گفت: این نهاد تا حد امکان با اصحاب رسانه همکاری و تعامل سازنده ای خواهد داشت و امید است بتوان با همکاری بیشتر اصحاب رسانه در راستای رفع مشکلات احتمالی و تقویت هر چه بیشتر قانونمداری در سطح جامعه تلاش نمود.
در پایان این نشست ها از خبرنگاران و فعالان عرصه خبری و اطلاع رسانی تقدیر شد.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا