آخرین خبرهااستان هااسلایدر

رییس مجمع نمایندگان گیلان: با همراهی همکارانمان در مجمع نمایندگان گیلان تلاش خواهیم کرد در دولت دوازدهم اعتبارات بیشتری برای ورزش گیلان اخذ کنیم

قربانی

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان فردی خاک ورزش خورده و فنی است و به همین دلیل مشکلات ورزش را به خوبی می شناسند و توانسته به خوبی ورزش گیلان را مدیریت کند.

به گزارش تدبیر شرق ، محمدحسین قربانی در گفت‌وگو با فارس بابیان اینکه ورزشکاران گیلانی در عرصه‌های مختلف توانسته‌اند خوش بدرخشند اظهار کرد: کسب مدال‌های رنگارنگ در مسابقات آسیایی و جهانی نشان از تعهد و قدرت فنی بالای ورزشکاران گیلانی دارد.

وی با اشاره به خیل عظیم نیروی انسانی کارآمد در گیلان بیان کرد: استان گیلان دارای استعدادهای بالقوه فراوانی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه ورزش است که نیاز است با شناسایی این استعدادها و آموزش مناسب بتوانیم بارورشان کنیم، کمی حمایت و توجه به این استعدادها می‌تواند باعث افتخارآفرینی ورزشکاران گیلانی در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی شود.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر بابیان اینکه درخشش ورزشکاران گیلانی در رقابت‌های آسیایی کاراته خیره کنند بود افزود: در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در قزاقستان، پنج کاراته کای گیلانی در عضویت تیم ملی ایران بودند که هر پنج ورزشکار موفق به کسب مدال شدند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد سه ورزشکار از شهرستان آستانه‌اشرفیه بودند که این نشان از حضور نیروهای کارآمد در شهرستان آستانه‌اشرفیه دارد گفت: در آستانه ورزشکاران خوبی نظیر قاسمی، عمومی و موسوی حضور دارند که باکمی حمایت از سوی متولیان استانمان می‌توانند در عرصه‌های ملی و بین‌المللی برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کنند.

قربانی بابیان اینکه کمتر استانی به‌سان گیلان دارای چنین ظرفیت بالایی در ورزش است افزود: شاید برخی استان‌ها در ورزش خاصی نظیر فوتبال یا کشتی سرآمد باشند ولی گیلان توانسته است در ورزش‌های مختلفی در کشور قدرت‌نمایی کند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان بابیان اینکه مسئولین وزارت ورزش باید توجه بیشتری به قهرمانان گیلانی نمایند افزود: شاهد هستیم که ورزشکاران گیلانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مدال‌های فراوانی برای کشورمان به ارمغان می‌آورند لیکن بااین‌وجود بعد از پایان دوره قهرمانی‌شان هنگامی‌که که پای به عرصه مربیگری می‌گذارند کمتر از آن‌ها در عرصه ملی استفاده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه جا دارد مسئولین وزارت ورزش و همچنین فدراسیون‌ها بهای بیشتری به مربیان گیلانی بدهند و از آن‌ها در کادر تیم‌های ملی استفاده کنند افزود: استفاده از مربیان گیلانی در کادر تیم ملی باعث بالا رفتن انگیزه ورزشکاران جوان گیلانی نیز می‌شود و به‌عنوان‌مثال باوجود خانم قاسمی و آقای حسنی پور در کادر فنی تیم ملی کاراته شاهد بودیم که ورزشکاران گیلانی باانگیزه بیشتری توانستند کسب مدال کنند.

وی بابیان اینکه رهنما از مدیران موفق دولت یازدهم بوده است اظهار کرد: ایشان فردی فنی است و خاک ورزش را خورده است به همین دلیل مشکلات ورزش را به‌خوبی می‌شناسد و توانسته است ورزش گیلان را به‌خوبی جمع کند لیکن نیاز است ورزش در عرصه‌های مختلف گسترش بیشتری داشته باشد.

قربانی با اشاره به اینکه جذب اعتبارات در ورزش نیز مقوله‌ای مهم است افزود: با همراهی همکارانمان در مجمع نمایندگان گیلان تلاش خواهیم کرد در دولت دوازدهم اعتبارات بیشتری برای ورزش گیلان اخذ کنیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا