استان ها

هیچ توسعه ای بدون یاری رسانه ها محقق نمی شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان با اشاره به فرا رسیدن هفدهم مردادماه و روز خبرنگار گفت: هیچ توسعه ای بدون یاری رسانه ها به مسئولان و مدیران، محقق نمی شود.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از بامردم،  یوسف گلشن شامگاه دوشنبه در جلسه ای بمناسبت روز خبرنگار در رودبار افزود: با عنایت مسئولان استان به این شهرستان و همکاری رسانه ها در اطلاع رسانی، امروز رودبار برای مردم گیلان و کشور، بیش از پیش شناخته تر شده است.

وی یکی از دغدغه های مردم شهرستان رودبار را نگاه مرکز به جنوب عنوان و تصریح کرد: توجه مسئولان استانی به شهرستان رودبار طی چهار سال گذشته ، بیشتر از گذشته بوده است.

گلشن اضافه کرد: با این عنایت ها ، در حال حاضر شهرستان رودبار در کنار جاذبه های گردشگری با موضوعاتی همچون اسطلخ جان به عنوان روستای بدون بیکار در کشور شناخته می شود.

گلشن گفت: رودبار یکی از مقاصد سفرهای استاندار طی چهار سال گذشته بوده که این امر، حاصل نگاه ویژه مدیریت ارشد استان به این شهرستان است.

وی با بیان اینکه این نگاه باعث شده تا مردم گیلان و کشور شهرستان رودبار را بیشتر بشناسند ، گفت: رودبار با بهره مندی از مسئولان دلسوز و همکاری رسانه ها ، توانسته توجه مدیران استانی به این شهرستان را تقویت کند.

وی در ادامه یادآور شد: در راستای تجلیل از تلاش رسانه ها، امسال با عنایت استاندار و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات گیلان، از ۶۵۰ خبرنگار استان تجلیل می شود که ۵۰۰ نفر از این خبرنگاران مربوط به مطبوعات، سایت ها ، پایگاه های خبری – تحلیلی و حدود یکصد نفر نیز از رسانه ملی هستند.
شهرستان رودبار در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.

هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی روز خبرنگار نامگذاری شده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا