استان هااسلایدر

کلنگی که، فقط زده شد!

خانه عالم لاهیجان

اختصاصی تدبیرشرق// قریب به دو سال از مراسم کلنگ زنی خانه عالم لاهیجان می گذرد . مراسمی که با دعوت از آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان برپا شد و مسئولین آن زمان شهرستان ، خانه یی که قرار بود در زمین اهدایی شهرداری و شورای شهر با مساحت 560 متر مربع در سه طبقه با متراژ 500 متر مربع و  از محل درآمدهای عمومی دفتر امام جمعه لاهیجان  در مجاورت اتاق اصناف لاهیجان بنا می شد ، با گذشت قریب به 2 سال آنچه مشخص است قسمت اعظم زمین توسط مالک اصلی دیوار شده و در مابقی عرصه بدون کوچکترین  عملیات ساختمانی به حال خود رها گردید. اگر تصاویر و مطالب آن روز از سایتهای خبری حذف میشد ، گویی که آن مراسم پر طمطراق سراب و خوابی بیش نبوده.

در آن مراسم امام جمعه وقت لاهیجان حجت الاسلام عبدالله زاده جمله زیبایی فرمودند که تیتر خبر آن روز بود ؛ “ممکن است این خانه نصیب ما نشود ، ولی بالاخره باقیات و صالحاتی است که بر جای می ماند”.

نکته جالب آنکه با انتصاب ایشان به امامت جماعت شهرستان پرند ، قسمت اول جمله زیبا محقق شده ، و البته تصویر گویای آن است که خیلی از مسئولین آن زمان شامل قسمت ابتدای جمله شده اند بی آنکه حتی حرکت و گامی در راستای عملی شدن باقی کلام شان برداشته شود.  حال از مسئولین امر درخواست داریم در خصوص چرایی توقف پروژه دلایل مستند و معقول ارائه دهند. و پاسخگو باشند که اگر تمهیدات اجرای این پروژه  را پیش بینی نکرده بودید یا احتمالاً زمین تعرفه شده از ابتدا مشکل قانونی مالکیت داشته ، چه دلیلی وجود داشت که عجولانه از اسم بزرگان استان و شهرستان در حرکتی نمایشی چنین سوء استفاده شود؟

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا