آخرین خبرها

روحانی، 5 نفر از 7 وزیری که در بررسی های فراکسیون امید رفوزه شده بودند را معرفی نکرده / مجلس طی یک هفته به وزرای پیشنهادی رای اعتماد می دهد / کابینه جدید، به تفکر اعتدال نزدیک است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 روحانی از 7 وزیری که در بررسی های فراکسیون امید رفوزه شده بودند، 5 نفر را معرفی نکرد / مجلس طی یک هفته به وزرای پیشنهادی رای اعتماد می دهد / کابینه جدید، به تفکر اعتدال نزدیک است

قاسم میرزایی نکو عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید گفت مجلس طی یک هفته به بررسی وزرای پیشنهادی خواهد پرداخت.

نماینده دماوند و فیروزکوه در گفتگو با «انتخاب» اظهار داشت: به احتمال 90 درصد، رئیس جمهور در روز سه شنبه وزرای پیشنهادی خود را به مجلس معرفی خواهد کرد.

وی افزود: پس از معرفی کابینه، مجلس طبق قانون تقریبا یک هفته بررسی وزرا را در دستور کار می گذارد و به آن ها رای اعتماد می دهد.

میرزایی نکو در پاسخ به سئوالی در مورد نظر فراکسیون امید در مورد وزرای پیشنهادی احتمالی، خاطرنشان کرد: پس از معرفی کابینه، فراکسیون امید کمیته های مختلفی تشکیل داده و در پایان نسبت به وزرا با خرد جمعی در مجمع رای گیری می کند.

وی افزود: کابینه ای که اخبارش به ما رسیده، کابینه مورد قبولی است و به تفکر اعتدال نزدیکی و قرابت دارد.

عضو فراکسیون امید ضمن ابراز رضایت از اسامی طرح شده به عنوان وزرای دولت دوازدهم گفت: ما طی بررسی که در فراکسیون امید کردیم، هفت وزیر رفوزه شده و نمره خوب نیاوردند. خوشبختانه از این هفت نفر، 5 نفر معرفی نشدند.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا