آخرین خبرها

کسب رتبه برتر استان البرز در ترویج فرهنگ ایثار شهادت/عملیات ساماندهی گلزار شهدای امامزاده محمد(ص)

کسب رتبه برتر استان البرز در ترویج فرهنگ ایثار شهادت/عملیات ساماندهی گلزار شهدای امامزاده محمد(ص)

استان‌ها > البرز – استاندار البرز با اشاره به رتبه شاخص استان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بر ضرورت تسریع در آغاز عملیات ساماندهی چهارمین گلزار شهدای کشور در کرج تأکید کرد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،«سیدحمیدطهائی» صبح یکشنبه،در”ششمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان” که با محوریت ساماندهی گلزار شهدای امامزاده محمد(ص) برگزار شد،بر ضرورت تسریع در ساماندهی و فرایند بازسازی چهارمین گلزار شهدای کشور تاکید کرد و با آرزوی توفیق خدمتگزاران به ویژه رییس جمهور محترم در دومین دوره چهارساله گفت: با همکاری سپاه پاسداران و سایر همکاران در مناسبتی خاص عملیات عمرانی ساماندهی گلزار شهدا آغاز و دستگاه های مربوطه نیز هر یک سهم بودجه ای خود را به پروژه تزریق کنند.
وی با اشاره به اینکه 1 میلیارد بودجه استانی به این منظور در نظر گرفته است، در رابطه با تخصیص زمین مناسب نیز افزود: در بحث زمین نیز با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه مشکلی وجود نخواهد داشت.
رییس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، همچنین گفت: تداوم در سلسله دیدارها با خانواده های معظم شهدا باید توسط مدیران ادامه پیدا کند و این دیدار ها من باب تجلیل و تکریم این خانواده ها باشد و مسولان امر نیز تا جایی که مقدور هست نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.
طهائی بیان کرد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مقایسه با سایر استانها حایز رتبه سوم شده است و این حرکتی ارزشمند برای استان بشمار می رود.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه همه ادارات طی مناسبت های پیش رو در بدو امر باید تکریم ایثارگران تحت پوشش دستگاه متبوع را مورد تکریم قرار دهند، از کلیه نهادها همانند؛ ناجا،سپاه،ارتش و نیروهای مسلح که ایثارگران تحت پوشش را نظارت دارند قدردانی کرد و از اداره کل بنیاد شهید نیز خواستار همراهی شد.
تشریح روند طرح عیادت و احوالپرسی،شناسایی ظرفیت های نهفته در این خانواده ها و تشریح برنامه های هفته دولت از جمله موارد مطروحه در این نشست بود.
استان البرز 1700 شهید هشت سال دفاع مقدس را به انقلاب اسلامی تقدیم نموده است.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا