آخرین خبرها

ادعای خلاف نماينده جبهه پايداری در مورد روحانی و عدم تمايل به دعوت از احمدی نژاد!/ آیا روحانی از ترکیب مهمانان و دعوت نشدگان به مراسم تحلیف آگاه بود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ادعای خلاف نماينده جبهه پايداری در مورد روحانی و عدم تمايل به دعوت از احمدی نژاد!/ آیا روحانی از ترکیب مهمانان و دعوت نشدگان به مراسم تحلیف آگاه بود؟

برخلاف تعداد کم سابقه مهمانان خارجی در مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور در روز گذشته، تعداد غایبان داخلی این مراسم بسیار بود.
 
به گزارش «انتخاب»؛ چهره های اهل سنت از جمله غایبان مراسم تحلیف بودند، اتفاقی که منجر به انتقاداتی از سوی فعلان سیاسی و همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس شد.
 
در این میان، اسامی روسای جمهور سابق و محمود احمدی نژاد نیز در میان افرادی بود که در مراسم حضور نداشتند یا از آن ها دعوت بعمل نیامده بود.
 
ذالنور از اعضای نزدیک به جبهه پایداری در این باره مدعی شد که ریاست جمهوری مسئولیت دعوت از مهمانان را برعهده داشته است. وی گفت:  دعوت از این میهمانان برعهده دفتر ریاست جمهوری است و احتمالا آقای روحانی مایل نبوده که احمدی نژاد در این مراسم حضور داشته باشد.
 
ادعای ذالنور در حالی مطرح می شود که یک منبع نزديك به رئیس جمهور در گفتگو با «انتخاب» این سخنان را به شدت تکذیب کرد.
 
وی به خبرنگار «انتخاب» گفت: دعوت از مقامات و مهمانان داخلی در اختيار مجلس بود و اساساً اقاي روحاني از تركيب ميهمانان اطلاع نداشته كه بخواهد برخي را حذف يا اضافه كند.

اين منبع اضافه كرد: خوب است نمايندگان مجلس لااقل براي حفظ شان و جايگاه خود، از بيان اظهارات خلاف اجتناب كنند و پيش از اظهارنظر نسبت به موضوع، اطلاعات لازم را كسب كنند. 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا