آخرین خبرها

برگزاری نخستین جشنواره مالک اشتر در پلدختر

برگزاری نخستین جشنواره مالک اشتر در پلدختر

استان‌ها > لرستان – نخستین جشنواره مالک اشتر برای معرفی موفق ترین رده های بسیج سال 96 در پلدختر برگزار شد .

اسمااسماعیل پور:به گزارش خبرانلاین لرستان در پلدختر ، نخستین جشنواره مالک اشتر برای معرفی موفق ترین رده های بسیج 96 باحضور حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر ، سرهنگ کریم زینی وند معاون آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ، معاون فرماندار ، ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر و جمعی از مسئولان و با شرکت پرشور بسیجیان در محل سالن اجتماعات اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد .
امام جمعه پلدختر در این جشنواره سپاه پاسداران را مرزبانان عقیدتی کشور دانست و گفت: مرزبانان عقیدتی کسانی هستند که از مرزهای عقیدتی دفاع می کنند که از جمله آنها سپاه پاسداران است که در عرصه های مختلف وارد عمل می شود .
حجت الاسلام محمد سوری افزود: تشکیل سپاه پاسداران نتیجه تفکرات و تیزبینی امام راحل بود که توانسته در عرصه های مختلف نظام نقش کلیدی ، اساسی و بی بدیل داشته باشد .
وی گفت: سپاه پاسداران نهاد مقدسی است که همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و خدمات والا و ارزنده ای به دولت و ملت ارائه کرده است و به خوبی از دستاوردهای مهم انقلاب حفاظت نموده است . امام جمعه پلدخترگفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی الگو گرفته از مکتب عاشورای است و دشمنان بدانند تبلیغاتی که بر علیه این نهاد مقدس به راه انداخته اند کوچکترین خللی در عزم راسخ و جدی و اهداف این نهاد انقلابی ایجاد نخواهد کرد .
وی افزود: بسیج و تفکر بسیجی نیرویی ولایی ، ارزشی و مردمی است که یکی از یادگاری های ارزشمند نظام و انقلاب محسوب می شود که در طول تاریخ انقلاب اسلامی در تمام ماموریت ها حضور پیدا کرده است . حجت الاسلام سوری افزود: بسیجیان به عنوان مدافعان خط مقدم تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در مقابل دشمن هستند که در بحران های مختلف فعالانه در صحنه حضور پیدا می کنند .

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا