آخرین خبرهااستان هااسلایدر

آگشته شهردار لاهيجان: با وجود شبكه هاي اجتماعي، وظيفه رسانه هاي رسمي سنگين تر است

شهردار لاهیجان

شهردار لاهيجان گفت: امروزه با توجه به فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي، وظيفه رسانه هاي رسمي سنگين تر و سترگ تر است.

سعيد آگشته روز دوشنبه با همراهي شاهين جهانگير بلورچيان مشاور رسانه اي شهردار با حضور در دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي مركز رشت بيان داشت: يكي از نيازهاي اصلي جامعه امروز، اطلاع رساني صحيح است و از اين جهت، بايد بيش از پيش ، حرفه خبرنگاري را ارج نهاد.
وي ادامه داد: خبرنگاران و اهالي رسانه، اگر وظيفه اطلاع رساني و آگاهي بخشي را به درستي انجام دهند، به طور قطع، مي توانند گام هاي موثري در جهت اعتلاي جامعه و كشور بردارند.
آگشته با اشاره به اهميت اطلاع رساني صحيح، به انتشار اخبار ناصحيح و اطلاعات نادرست از سوي برخي رسانه ها اشاره و اضافه كرد: نگران اين رويه اي كه در جامعه رخ مي دهد، هستم.
وي يكي از مهمترين رويكردهاي شهرداري را ايجاد رضايت در مردم دانست و گفت: بايد شهري ايجاد كنيم كه مردم راضي باشند و لازمه اين مهم، شناخت مردم و جلب اعتماد آنها به سيستم مديريت شهري است.
وي تحقق مولفه هاي يادشده را با بهره گيري درست و اصولي از اطلاعات دقيق عنوان و خاطرنشان كرد: بايد ارتباط اطلاع رساني صحيح در اين زمينه داشته باشيم.
آگشته افزود: در حوزه مديريت شهري، انقطاع رابطه با مردم ، باعث بروز مشكلاتي مي شود كه همين مشكلات، زمينه ساز شكل گيري معضلات اجتماعي خواهد بود.
وي بسترسازي اجتماعي را موضوعي دانست كه بايد مورد توجه باشد و اضافه كرد: اقدامات و كارهاي خوبي طي دو سال اخير در لاهيجان انجام شده كه بايد آنها را به مردم گفت.
شاهين جهانگير بلورچيان مشاور رسانه اي شهردار لاهيجان نيز در اين نشست، گزارشي از اقدامات زيرساختي انجام شده در اين شهر طي افزون بر دو سال گذشته بيان و اظهار كرد: يكي از كارهاي خوب و مناسب انجام شده، تدوين طرح هاي مطالعاتي براي پروژه هاي شهري است كه بسيار، راهگشا بوده است.
اميرحسين كبيري رئيس خبرگزاري جمهوري اسلامي استان گيلان نيز در ابتداي اين نشست، به بيان اهميت رسانه و رسالت هاي ايرنا اشاره كرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا