آخرین خبرها

خلیلی اردکانی: به عهدی که با مردم بسته ایم پایبندیم/ شهردار آینده کرج اصلاح‌طلب است

خلیلی اردکانی: به عهدی که با مردم بسته ایم پایبندیم/ شهردار آینده کرج اصلاح‌طلب است

استان‌ها > البرز – قطعا شهردار آینده از اصلاح طلبان خواهد بود چرا که این عهدی است که برای تغییر در شهر با مردم بسته ایم و بر سر این عهد پایبندیم.

به گزارش خبر آنلاین،اين روزها آنچه بيش از پيش توجهات را به سمت نحوه عملكرد اصلاح طلبان جلب ميكند تلاش و رايزني هاي آنان براي انتخاب شهردار آينده شهر كرج است .
گمانه زني هاي بسيار و پيش بيني هاي متفاوتي كه هر از گاه جو پر التهاب حاكم بر افكار عمومي را سمت و سويي متفاوت از قبل مي زهد و با روشن شدن برخي از زواياي ماجرا بر تعجب و بهت همگاه مي افزايد .
اما اينكه از دل يك شوراي شهر كه با نام اصلاحات راهي پارلمان شهري شده نام هاي عجيبي و غريبي چون مسعود نصرتي بيرون بيايد جاي تعجب است .
براي مثال اگر بخواهيم به گذشته اي وي رجوع كنيم شايد خالي از لطف نباشد كه بگوييم ايشان در سال ١٣٩٢ و به گواهي اخبار موجود در سايت هاي اصولگرا چون فارس با راي قاطع ١٣ عضو شوراي شهر قزوین بر صندلي اول مديريت شهري قزوین تكيه زده و از آنجا كه اين موضوع ريشه در شايستگي هاي وي دارد اما بايد گفت كه شوراي شهر قزوين به شكل یكدست در دوره چهارم شورايي اصولگرا بوده لذا اينكه نصرتي را كانديدايي از جنس اصلاح طلبان بدانيم دور از منطق است.
با انتخاب شدن اعضاي ليست اميد براي حضور در شوراي شهر قزوين ،عزم جدي براي تغيير شهردار قزوين به چشم ميخورد و اصلاح طلبان حاضر در شوراي اين شهر تمايلي براي ادامه كار وي ندارند و مهدیه قافله باشی عضو پنجمین دوره شورای شهر قزوین در مصاحبه ای اعلام کرده که لیست اصلاح طلبان قزوین قطعا رای به تغییر شهردار می دهد.
از طرفي ديگر «فروردین امروز» در صفحه 2 شماره چهارم به تاریخ تاریخ 12 خرداد 1392 نوشته است:
منتقدان نصرتی در قزوین معتقدند آمار اعلام شده از جذب سرمایه گذاران داخلی و به‌ویژه خارجی فقط روی کاغذ موجود است و همچنین این شایعه وجود دارد که بخش عمده درآمد شهرداری قزوین در این سالها از فروش زمین و تراکم کسب شده است.
حال با توجه به موارد ذكر شده در بالا قطعا منتخبان دوره پنجم شوراي شهر كرج بايد بتوانند به اين سوال پاسخ دهند كه چرا از يك شوراي سيزده نفر هشت نفر بايد در اولويت هاي خود براي معرفي شهردار نام نصرتي را درج كنند ؟
شايد پاسخ را بتوان در صحبتهاي رييس سني شوراي پنجم شهر كرج يافت كه مي گويد :این سوال را از کسانی بپرسید که به این شخص رای دادند. اين موضوع نيز براي ما بسيار عجيب بود كه چگونه همكاران ما براي اعلام اسامي چنين شخصي را به شورا معرفي ميكنند . البته قابل ذكر است كه هر يك از اعضا تا به امروز تنها از طريق بررسي رزوه افراد اولويت هاي پيشنهادي را اعلام كرده اند و هيچ مذاكره مستقيمي با هيچيك از اين افراد صورت نگرفته است .
اردكاني در بخشي ديگر تاكيد ميكند بر اساس آنچه با مردم عهد كرده ايم قطعا شهردار آينده از اصلاح طلب خواهد بود چرا كه اين عهدي است كه براي تغيير در شهر با مردم بسته ايم و بر سر اين عهد پايبنديم.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا