آخرین خبرها

دومین روز رقابت دانش آموزان سراسر کشور در رشته کشتی آزاد وفرنگی به میزبانی لرستان

دومین روز رقابت دانش آموزان سراسر کشور در رشته کشتی آزاد وفرنگی به میزبانی لرستان

استان‌ها > لرستان – معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان خبر داد: در دومین روز مسابقات ؛ 4وزن دوم رشته کشتی آزاد و 4وزن اول کشتی فرنگی به رقابت خواهند پرداخت .

به گزارش خبرآنلاین  لرستان , فرید بهرامی در حاشیه دومین روز از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان سراسر کشور و در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی شهرستان خرم آباد افزود : در اولین روز از برگزاری مسابقات قهرمانان 4وزن اول کشتی آزاد و 4وزن دوم کشتی فرنگی مشخص شدند و در دومین روز کشتی گیران 4وزن دوم کشتی آزاد و 4وزن اول کشتی فرنگی به رقابت خواهند پرداخت .
بهرامی چهار وزن اول کشتی فرنگی را در اوزان 46، 50، 54و 58کیلوگرم عنوان کرد و گفت : آزاد کاران هم در اوزان 63، 69، 76 و 85 کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت . وی در ادامه تصریح کرد : پس از مشخص شدن فینالیست ها و رقابت آنها تکلیف مدال آوران هر وزن مشخص و اعلام خواهد شد .
وی در پایان سخنان خود از حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ، سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور ، محمود خدابخشی ناظر کل مسابقات ، وحیدیان مسئول انجمن کشتی آموزشگاههای کشور ؛ امامی سرپرست هیات داوران کشور ، کمیته استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و مدیران دستگاههای اجرایی تقدیر کرد و گفت : با حمایت و مساعدت دستگاههای اجرایی استان لرستان میزبانی خوبی را در این دوره از مسابقات به نمایش گذاشت .

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا