آخرین خبرها

دومین نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی لرستان

دومین نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی لرستان

استان‌ها > لرستان – رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از برگزاری دومین نشست شورای اطلاع رسانی در شرکت خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان اظهار داشت: هدف از تشکیل این شورا ارتقاء سطح آگاهی جامعه و به ویژه اصحاب رسانه از عملکرد و ماموریت های سازمان و هماهنگی بین رسانه ها می باشد که امید است این شورا با اطلاع رسانی صحیح بتواند توانمندی های صنعتی استان را در بین مردم معرفی کنند.
بختیار رازانی با اشاره به اینکه حدود 89 هزار واحد صنعتی در کل کشور به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: از این تعداد واحد صنعتی بهره بردار 96 درصد sme یا همان صنایع کوچک و متوسط می باشند که این صنایع زود بازده و اشتغالزا و بازگشت سرمایه آنها حدود 3 سال می باشد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان به برگزاری اولین نمایشگاه توانمدیهای صنایع کوچک و متوسط استان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت 21 مرداد ماه روز حمایت از صنایع کوچک به مدت 5 روز از تاریخ 17 الی 21 مردادماه برگزار می شود که با 80 غرفه 12 متری محصولات واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان را در معرض دید عموم مردم استان قرار می دهد.
وی گفت: ما از اعضای شورای اطلاع رسانی انتظار داریم با اطلاع رسانی و درج اخبار شهرکها، صنایع کوچک استان و محصولات تولیدی داخلی آنها را به مردم استان معرفی کنند.
حسن نجفوند نماینده جرائد استان نیز اظهار داشت: خبرگزاریها و صدا و سیما و مطبوعات و جرائد همگی یک رسالت داریم و آن هم اطلاع رسانی و انعکاس واقعیت‌ها در حوزه صنایع با نگاهی امیدبخش به مردم می باشد.
احسان کردی رییس خبرگزاری ایرنا نیز گفت: ما با شفاف‌سازی، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق امور صنعت استان به ویژه شهرکهای صنعتی را توسط نمایندگان مستقر در شهرستانهای استان پوشش خواهیم داد.
نجفی رییس انجمن روابط عمومی استان نیز با اشاره به مهم بودن تولید محتوای اخبار و اطلاعات گفت: تولید محتوای خبر مهمترین مقوله در اطلاع رسانی می باشد.
در پایان مقرر شد یک دوره آموزشی توسط شرکت شهرکهای صنعتی لرستان برای روابط عمومی های واحدهای صنعتی برگزار شود و مدرس این دوره نیز از اساتید عضو شورای اطلاع رسانی شرکت باشد.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا