استان ها

پست اینستاگرامی معنادار رییس سابق اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لاهیجان

رییس سابق اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لاهیجان

کاوه مجاوری مسئول سابق راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان لاهیجان با به روزرسانی صفحه اینستاگرامش از پایان ۵۱ ماه خدمت در زادشهر خود خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از بامردم، مجاوری در جدیدترین پست اینستاگرامی خود، با قرار دادن تعداد ۹ تصویر و قسمتی از شعر مولوی، نوشت: «تو مگو همه به جنگ اند و ز صلح من چه آید؟ تو یکی نه ای، هزاری، تو چراغ  خود بر افروز… پایان پنجاه و یک ماه خدمت در زادشهر»

بدون شک مجاوری را می توان یکی از بهترین، جوانترین خوش‌برخوردترین مدیران شهرستان لاهیجان دانست، عملکرد و پی‌گیری او در رانش زمین های سوستان، بحران های برف، آسفالت راه های روستایی و بسیاری از موارد دیگر کاملا قابل دفاع بوده است.

وی صبح امروز در جلسه ای در فرمانداری، پس از ۵۱ ماه خدمت در زادگاه خود ریاست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لاهیجان را به فرهاد دلدار سپرد تا امیدوار باشیم با توجه به سوابق و کارنامه عملکردی بسیار خوبش از او در سمت و پستی بالاتر استفاده شود.

مجاوری پیش از این ریاست اداره راه و شهرسازی شهرستان های ماسال، رضوانشهر و لاهیجان را بر عهده داشت که پس از اجرای مصوبه شورای عالی اداری کشور و دستورالعمل مقام عالی وزارت در بین ادارات‌کل راه و شهرسازی و حمل و نقل و پایانه‌ها و تفکیک حوزه مدیریت راهداری از اداره کل راه و شهرسازی، وی در آبان ماه سال گذشته مسئولیت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان لاهیجان بر عهده گرفت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا