آخرین خبرها

توسعه و بهینه‌سازی 18 هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان سمنان

توسعه و بهینه‌سازی 18 هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان سمنان

استان‌ها > سمنان – از شروع سال جاری تا به حال ، 18 هزار و 900 متر شبکه توزیع برق در شهرستان سمنان ، توسعه و یا بهینه سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با اعلام این مطلب گفت: احداث دو هزار متر شبکه فشار ضعیف زمینی و هوائی و 450 متر خطوط فشار متوسط اجرائی گردیده است .
مهندس علیرضا قیومی افزود: طرح اصلاح و بهینه سازی سه هزار و 500 متر شبکه فشار ضعیف و 14 هزار و 500 متر شبکه 20 کیلوولت ، از اقدامات صورت گرفته به شمار می رود.
وی اضافه کرد : به منظور تغذیه برق متقاضیان جدید ، دو ایستگاه هوائی توزیع برق به ظرفیت 400 کیلوولت آمپر احداث شده و عملیات سرویس 10 دستگاه پست برق هم به اجرا درآمده است .
وی با اشاره به این که 70 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر شهرستان نصب شده یادآور شد : طرح بهسازی یک هزار و 160 دستگاه چراغ ، از دیگر فعالیت هائی است که به انجام رسیده است .
وی تصریح کرد : از آغاز امسال تاکنون ، 181 پروژه عمرانی برق رسانی با صرف اعتباری به مبلغ 15 میلیارد و 924 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفته است .
وی خاطر نشان کرد: تعمیرات خطوط فشار متوسط به منظور بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه ها ، احداث شبکه 20 کیلوولت از محل توسعه فیدرها و ارتباط مابین خطوط فشار متوسط ، نصب پست های هوائی جهت کاهش تلفات برق در نقاطی که ضرورت بهبودپروفیل ولتاژ وجود دارد و همچنین تعویض کابل های فشار متوسط روغنی با خشک در قسمت جنوب سمنان به عنوان مهم ترین پروژه هائی هستند که تا پایان شهریور ماه سال جاری عملیاتی خواهند شد.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا