استان هااسلایدرخبر داغ

تعارف را کنار بگذاریم؛ دوستان پاسخ دهند در 4 سالی که گذشت برای جوانان چه کردند!؟

اسحاق راستی

بحث مربوط به جوانان همانطور که از ابتدای انقلاب مطرح بوده در حد شعار خلاصه نشده، و حقیقت امر اینست که پیروزی انقلاب اسلامی ما مدیون فداکاری های همین جوانان است.

اسحاق راستی در گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: متاسفانه در سطح ملی به موضوع جوانان و حل مسائل مربوط به آنان پرداخته نشده و این انتقادی است که باید از دولتی که حامی آن هستیم داشته باشیم.

رییس ستاد انتخابات دکتر روحانی در شهرستان رشت تصریح کرد: تعارف را کنار بگذاریم ؛دوستان پاسخ دهند در 4 سالی که گذشت برای جوانان چه کردند ؛ برای بانوان چه کرده اند؟ ؛ حمایت از دولت روحانی به معنای چشم پوشی به روی حقایق نیست.

وی افزود: متاسفانه به وعده هایی که در حوزه جوانان و هم در امور بانوان در سطح کشور داده شده بود چندان توجه نشد و تنها در روز جوان و روز مربوط به بانوان شعارهایی دادیم که انتظار است در دولت جدید آقای روحانی به این امور توجه ویژه ای شود.

اسحاق راستی گفت: تا کی فقط حرف بزنیم و بگوییم کشور به دست جوانان سپرده خواهد شد و  باید تجربه کسب کنند ؛ درحالی که خبر دارم حتی به مشاوران جوان دستگاه های اجرایی استان هم میدان داده نمی شود تا کسب تجربه کنند.

دبیر مجمع نیروهای خط امام گیلان ادامه داد: از آقای روحانی می خواهیم که هم در سطح وزرا و هم معاونین به جوانان و بانوان اهمیت جدی دهد و از آنان استفاده کند و سن بالای دولت دوازدهم را پایین آورد.

قائم مقام شورای اصلاح طلبان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: تا چه حد توانستیم از ظرفیت مشاوران جوان استان بهره مند شویم و چه کارکردی داشته اند ؛ آیا مشاور جوان انتخاب کرده ایم که فقط اسم و رسم دهیم یا قرار است از توانایی ها بهره مند شویم ؛ حتی شنیده شده بعضی از بندگان خدا در جاهایی به صورت رایگان مشغول هستند که جای تاسف دارد.

 

مطالب پیشنهادی

یک دیدگاه

  1. به شهردار لاهیجان عرض می کنم گله مندی جناب عالی از عدم همکاری مطلوب شهروندان لاهیجانی درامر تفکیک زباله مربوط به مدیریت ضعیف شما می شود ،شما وتیم مرتبط تان برای فرهنگ سازی تفکیک زباله چکار کردید ؟ آیا بجای گله مندی از شهروندان بهتر نبود از مردم لاهیجان دعوت می کردید راه کارهای تفکیک زباله از مبدآرابه شما نشان می دادند؟آیا بهتر نبود درفرصتهای طلایی که برای آن هزینه می کنید ازجمله تئاتر خیابانی ،اعیاد وجشنها ،و…دراین مورد وموارد ضروری دیگرفرهنگ سازی کنید ؟آیابهترر نیست درسالن اجتماعات شهرداری حداقل هفته ای یک جلسه باعناوین معضلات شهری وراه کارها برگزار می شد وشهروندان وصاحب نظران به تبادل نظر می پرداختند ؟چرا از مشاوران افتخاری که بدون مزد حاضر به همکاری باشهرداری هستند استقبال نمی کنید ؟چرا حوزه مشاره باصاحب نظران مدیریت شهر رابسیار تنگ ومحدود می کنید ؟وچراهای بی پاسخ فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا