آخرین خبرها

توجه وزارت کار باید به پنج کارخانه بحرانی استان مرکزی بیشتر شود

سید مهدی مقدسی در حضور وزیر کار :

توجه وزارت کار باید به پنج کارخانه بحرانی استان مرکزی بیشتر شود

استان‌ها > مرکزی – نماینده مردم شهرستان های اراک ، خنداب و کمیجان در نشست شورای اداری استانداری مرکزی که با حضور وزیر تعاون و هیات همراه ظهر امروز برگزار شده بود بیان کرد: حمایت وزارت تعاون و کار باید به استان مرکزی و پنج کارخانه بحرانی استان توجه بیشتری شود چرا که این کارخانه ها با وجود بزرگ بودنشان نسبت به وزارتخانه کوچک تر است و رفع مشکلات آن آسان خواهد بود .

به گزارش خبرآنلاين، مقدسي افزود: اگر اين پنج كارخانه را در اراك به رونق برسانيم يك تحول بزرگ در اشتغال استان ايجاد مي شود.
وي اظهار داشت: استان مركزي يك استان كارگري بوده و اين مساله نياز است كه نوع نگاه ها نسبت به استان ما تغيير پيدا كند.
مقدسي افزود: از ميان يك ميليون و ٤٢٩ هزار نفر جمعيتي كه در استان وجود دارد بيش از ٩٠٠ هزار نفر دفترچه تامين اجتماعي دارند و من از وزارتخانه مي خواهم كه براي يك ماه نسبت به صنايع استان وقت بگذارد.
وي متذكر شد: رويكرد دولت دوازدهم بايد به گونه اي باشد كه وزراي سياسي، اقتصادي هم باشند زيرا امروز اقتصاد نقش مهمي را در جامعه ايفا مي كنند.
مقدسي افزود: همه مسئولان به حوزه اقتصادي بايستي كمك كنند و دولت هم در اين راستا مقتدرانه بكوشد.
وي در پايان خاطرنشان كرد: از دولت دوازدهم حمايت مي كنيم چون به مردم برنامه ارائه داد و مردم به اين برنامه ها دولت راي دادند در اين ميان لازم است دولت با آرامش پيش رود تا به اهدافش برسد.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا