آخرین خبرها

عملیات گازرسانی به شهر درب گنبد به زودی آغاز خواهد شد

عملیات گازرسانی به شهر درب گنبد به زودی آغاز خواهد شد

استان‌ها > لرستان – مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت : با تکمیل خط ششم سراسری مشکل گازرسانی به شهر درب گنبد برطرف شده و به زودی عملیات اجرائی گازرسانی به این شهر شروع می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،حشمت اله شمس خرم آبادی گفت : خوشبختانه با پیگیریهای انجام شده و با توجه به اینکه خط ششم سراسری گاز از استان لرستان و شهر کوهدشت عبور می کند ، مجوز برداشت از خط ششم سراسری از شرکت ملی گاز به طور خاص برای شهر درب گنبد اخذ شد .
وی افزود : برای گازرسانی به این شهر 5 کیلومتر خط انتقال فلزی و 12 کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع مورد نیاز است .
شمس خرم آبادی تصریح کرد : دو ایستگاه تقلیل فشار نیز نصب خواهد شد و 500 انشعاب گاز را به درب منازل اهالی این شهر خواهد رساند .
مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت : هم اکنون 23 شهر استان از نعمت گاز برخوردارند که 99 درصد جمعیت شهری را شامل می شود و گازرسانی به شهر درب گنبد امسال آغاز خواهد شد .
وی خاطرنشان کرد ؛ جمعیت روستایی بهره مند از گاز استان نیز در حال حاضر 74 درصد می باشد که با وجود طرحهای در حال اجرا این رقم نیز در سال جاری و سالهای آتی افزایش خواهد داشت .
شمس خرم آبادی افزود : علیرغم محدودیت های فراوان شرکت گاز در سالهای اخیر عملکرد کم نظیری از خود بجای گذاشته و توانسته در سالهای اخیر بخش زیادی از جمعیت روستایی استان را از نعمت گاز بهره مند نماید .

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا