استان هااقتصادی

سید محمد احمدی در مراسم اهدای مسکن مدد جویان: سیاست دولت بر این است که امنیت اقتصادی و معشیتی مردم پایدار بماند

اهدای مسکن مدد جویان

سید محمد احمدی: رضایت مندی مدد جویان و حجم بالای خدمات اداره بهزیستی شهرستان با توجه به تمامی کمبود ها نشانه بالندگی این سازمان میباشد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان: مهندس سید محمد احمدی فرماندار این شهرستان در مراسم اهدای مسکن مدد جویان عنوان کرد: وظیفه حاکمیت و نظام است که به این قشر از نیاز مندان کمک کند و تا کنون دولت تدبیر و امید گامهای موثری در راستای کمک به نیازمندان جامعه اعم از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برداشته شده است، ساخت و تحویل دو مسکن امروز تحویل شده مصداق بارز این امر میتواند باشد.

وی افزود: سیاست دولت بر این است که امنیت اقتصادی و معشیتی مردم پایدار بماند تا دیگر مانند گذشته تورم 40% را تجربه نکنندوگامهای توسعه ای که بر میدارد هیچ منافاتی با حمایت اقشار آسیب پذیر ندارد.

وی افزود: رضایت مندی مدد جویان و حجم بالای خدمات اداره بهزیستی شهرستان با توجه به تمامی کمبود ها نشانه بالندگی این سازمان میباشد.

فرماندار لاهیجان در پایان سخنان خود افزود: گرچه حجم خواسته ها برای کمک به نیازمندان زیاد است ولی بایک برنامه ریزی مدون میتوان مدیریت و تدبیر کرد تا بتوانیم عدالت را رعایت کنیم.

گفتنی است دو واحد مسکونی مدد جویان که امروز افتتاح شد هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال در برداشته که با مشارکت بهزیستی،تسهیلات بانکی و آورده مدد جویان تامین و پرداخت شده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا