آخرین خبرها

تحقق اهداف توسعه‌ای خدابنده نیازمند همراهی با دولت است

تحقق اهداف توسعه‌ای خدابنده نیازمند همراهی با دولت است

استان‌ها > زنجان – نماینده مردم خدابنده در مجلس همدلی و تعامل مسئولان را خواست مردم شهرستان خدابنده عنوان کرد و گفت: انسجام مسئولان از مطالبات و انتظارت مردم جهت دستیابی به توسعه شهرستان خدابنده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ احمد بیگدلی در جلسه شورای اداری شهرستان خدابنده، با بیان اینکه مدیریت استان در سال های اخیر اقدامات مناسبی جهت توسعه استان و شهرستان انجام داده است، اظهار کرد: برای تحقق اهداف توسعه ای شهرستان خدابنده نیازمند تعامل و همدلی بیش از پیش هستیم.
وی  گفت: باید در میدان عمل، ولایتمداری را با خدمت و عملکرد صادقانه و جلب رضایت مردم به اثبات رساند که در این صورت می توانیم مدعی ولایتمداری در جامعه باشیم.
بیگدلی تحقق اهداف توسعه‌ای خدابنده را نیازمند همراهی با سیاست‌های دولت برشمرد و گفت: برای تحقق اهداف توسعه ای شهرستان، مدیران باید با سیاست ها و برنامه های کلان دولت در استان همراه باشند و اگر این هماهنگی حاصل نشود مسیر توسعه شهرستان با مشکل همراه می شود.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید برخواسته از رای اکثریت مردم کشور است، افزود: نگاه مدیران استانی در سال های اخیر به شهرستان های محروم همچون خدابنده دچار تغییر شده و حمایت‌های مورد نیاز جهت بهبود شرایط این شهرستان افزایش یافته است.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا