آخرین خبرها

ستایش رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور از میزبانی آذربایجان غربی

ستایش رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور از میزبانی آذربایجان غربی

استان‌ها > آذربایجان غربی – رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور گفت: میزبانی آذربایجان غربی در مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور ستودنی است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، فرشید ارمیان با بیان اینکه کار تیمی و نگاه ملی در برنامه میزبانی آذربایجان غربی دیده می شود، اظهار کرد: بهترین امکانات رفاهی و زیرساختی برای برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان در استان آذربایجان غربی تدارک دیده شده است.
وی اضافه کرد: در بحث لجستیکی مسابقات هیچ گونه مشکلی دیده نمی شود.
ارمیان با تقدیر از حضور مدیرکل آموزش و پرورش در صحنه مسابقات تصریح کرد: این موضوع نشان از اهمیت برگزاری مسابقات دارد و امیدواریم در تمامی استان ها مدیران استانی دیدگاه ویژه نسبت به برگزاری باشکوه تر مسابقات ورزشی دانش آموزان داشته باشند.
این مسئول با اشاره به میزبانی های گذشته استان آذربایجان غربی در مسابقات ملی و بین المللی سطوح مختلف نیز گفت: درصدد هستیم با معرفی ظرفیت های این استان در سال های آتی میزبانی مسابقات رشته های توپی را نیز در این استان شاهد باشیم و از ظرفیت استان آذربایجان غربی برای مسابقات بین المللی نیز بهره بگیریم.
ارمیان ارومیه را قطب والیبال کشور عنوان کرد و گفت: استان آذربایجان غربی و مرکز آن شهر ارومیه ظرفیت برگزاری مسابقات ملی دانش آموزی برای همه سال ها دارد.

46

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا