اجتماعیاستان هااسلایدر

فرماندار شهرستان لاهیجان در دیدار با اعضای شورای این شهر: شورای چهارم و شهردار فعلی تا پایان دوره ی خود، تنها دغدغه شان خدمت به مردم باشد

شورای شهر لاهیجان فرماندار لاهیجان

اعضای جدید شورای اسلامی شهر لاهیجان با فرماندار شهرستان دیدار کردند

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ مهندس سید محمد احمدی در این نشست ضمن تبریک عید سعید فطر وآرزوی قبولی طاعات وعبادات درماه مبارک رمضان افزود: شما منتخبین مردم در شورا اولین اصلی را که بایستی به آن توجه نمایید و سرلوحه کارتان قرار دهید انسجام، وحدت، یکدلی و رفتار اخلاق مدارانه میباشد.

مهندس احمدی گفت: شورای شهر آینده باید از هم‌اکنون برنامه های کوتاه، بلند و میان مدت خود را طراحی تا در طول خدمت خود بر اساس برنامه ریزی و هدفگذاری حرکت نمایند.
ایشان در ادامه عنوان کرد: شورای چهارم و شهردار فعلی تا پایان دورهء خود امورات مردم را با جدیت پیگیری کنند و به شایعات توجه ننمایند و تنها دغدغه شان خدمت به مردم باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان افزود: شورای شهر و شهردار برای آشنایی بیشتر با مشکلات باید در شهر حضور فیزیکی بیشتری داشته باشند. شورا ماهییت نظارتی دارد و سعی نکند در امور شهرداری دخالت مستقیم داشته باشد و همواره بعلاوه نظارت به عنوان بازوی موثر در کنار شهردار باشد.

در ادامه این جلسه هریک از اعضای شورا به بیان نکات و صحبت های خود پرداختند و همه بر لزوم همدلی، پرهیز از حاشیه ها و تلاش مستمر و مجدانه تاکید داشتند و اظهار امیدواری کردند که کارنامه خوبی در خدمت رسانی به مردم از خود به جای بگذارند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا