استان ها

حیدرنژاد معاون دادستان رشت شد/ معارفه یوسفی به عنوان رئیس دادگستری لنگرود

تودیع و معارفه

آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان لنگرود با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش تدبیرشرق، پیش از ظهر امروز آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان لنگرود با حضور جوادپور فرماندار لنگرود، مصطفی وهابی معاون قضایی دادگستری کل استان گیلان، حجت الاسلام و المسلمین صدیق امام جمعه ، اعضای شورای تأمین و اداری شهرستان در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم علی اصغر حیدرنژاد رئیس‌سابق دادگستری لنگرود تکریم و تیمور یوسفی قلعه رودخانی بعنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان لنگرود معرفی شد.

لازم به ذکر است حیدرنژاد بیش از ۵ سال رئیس دادگستری لنگرود بود که از امروز به عنوان معاون دادستان رشت مشغول به خدمت می شود.

یوسفی نیز پیش از این رئیس دادگستری رضوانشهر به مدت ۳ سال بود.

همچنین مراسم تودیع و معارفه دادستان رودسر ظهر یک شنبه و با حضور مصطفی وهابی معاون قضایی دادگستری گیلان برگزار شد.

در این مراسم از خدمات وحیدی دادستان سابق رودسر قدردانی و جنت رستمی به عنوان دادستان جدید این شهرستان رودسر معرفی شد.

روز پنج شنبه نیز با حضور مجید الهیان قائم مقام رئیس کل دادگستری استان در شهرهای کوچصفهان و رحیم آباد، نوحی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی کوچصفهان و پشته به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی رحیم آباد معارفه شدند.

در دو مراسم تودیع و معارفه روسای حوزه های قضایی این دو شهر که با حضور امام جمعه، مسئولان دولتی و انتظامی همراه بود الهیان با تشکر از زحمات آقایان سیدزاده و نوحی در دوران تصدی ریاست حوزه قضایی کوچصفهان و حوزه قضایی رحیم آباد با اهدای لوحی از سوی رئیس کل دادگستری استان از آنها قدردانی کرد.

/گیل نگاه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا