آخرین خبرها

شهردار خرم آباد :هرگز با ترافیک و حفاری های نیمه کاره موافق نیستیم!

شهردار خرم آباد :هرگز با ترافیک و حفاری های نیمه کاره موافق نیستیم!

استان‌ها > لرستان – شهردار خرم آباد در خصوص وضعیت پروژه بهارستان گفت:عملیات اجرایی این پروژه با اندکی تعلل همراه بود که خوشبختانه به مدت یک ماه است در راستای تامین منابع مالی قرارگاه خاتم به عنوان مجری پروژه فعالیت داریم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،یحیی عیدی بیرانوند مهمترین مانع این پروژه را بحث منابع کمبود منابع مالی عنوان کرد و افزود: قرارگاه خاتم نیز از منابع مالی کافی برخوردار نبود و شهرداری ناگزیر بود مانند یک پیمانکار عادی با قرارگاه برخورد کند.
عیدی بیرانوند خبر داد:طی جلسه ای با استاندار تا یک ماه آینده حدود 5میلیارد تومان از بانک شهر به قرارگاه خاتم کمک خواهد شد.
وی با اشاره به سنگین بودن این پروژه و اینکه کل اعتبار این پروژه معادل بودجه عمرانی یکسال شهرداری ست،تصریح کرد:شهرداری به عنوان کارفرما ابدا پروژه را تعطیل نکرده بلکه پروژه به صورت دو شیفت ادامه دارد و تا پیش از پایان سال تکمیل خواهد شد.

یحیی عیدی بیرانوند گفت:شهر خرم آباد یکی از هفت شهر برتر کشور است و از اعضای جدید شورای شهر انتظار داریم همانند اعضای کنونی از طرح های توسعه عمرانی شهر حمایت کنند.
وی تاکید کرد:بخشی از ترافیک سنگین بوجود آمده در سطح شهر، ناشی از هجوم مسافران و گردشگران است که اگر توسعه تقاطع ها و زیرگذر ها در شهر اجرایی نشود،گره های ترافیکی عبور و مرور را مختل خواهد کرد لذا ما مصر هستیم که این پروژه هر چه سریع تر به بهره برداری برسد و هرگز با ترافیک و حفاری های نیمه کاره موافق نیستیم.
شهردار در خاتمه تصریح کرد:پیش تر اعلام کردیم شرکت های آب و گاز و برق و گاز نیازی به مجوز شهرداری ندارند و می توانند آزادانه در پروژه بهارستان مشارکت داشته باشند اما با این وجود برخی از شرکتهای حفار بخشی از کارهای خود را در قالب پروژه شهرداری انجام می دهند و یک سری مسائل حاشیه ای را دامن می زنند که نباید ما را از هدف تحقق توسعه زیرساخت های شهری دور کند.

46

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا