آخرین خبرها

فرماندار آستارا از فعالان اجتماعی برای تشکیل سازمان های مردم نهاد دعوت کرد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا یونس رنجکش در اولین جلسه هیات نظارت بر عملکرد سازمان های مردم نهاد آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: حضور سازمان یافته فعالان اجتماعی می تواند نقش مهمی در هدایت ظرفیت های مردمی در حوزه های اجتماعی داشته باشد.
وی اضافه کرد: شهرستان آستارا دارای ظرفیت های خوبی در حوزه فعالیت های اجتماعی است و افراد علاقمند بسیاری در زمینه های مختلف فعالیت می کنند که ساماندهی آنها برای بهره مندی بیشتر از این سرمایه های اجتماعی یک ضرورت است.
رنجکش اظهار کرد: هر کدام از افراد اگر در قالب تشکل های رسمی فعالیت کنند، بهتر می توانیم در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی از پشتیبانی آنها بهره ببریم.
فرماندار آستارا بیان کرد: تشکل های اجتماعی و فعالان این حوزه، نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و کمک به توسعه شهرستان خواهند داشت و هنر مدیریت در شهرستان باید در مسیر استفاده بهتر از توان تشکل ها باشد.
وی ادامه داد: آموزش و توانمند سازی فعالان اجتماعی از اولویت های فرمانداری آستارا در سال جاری است و تلاش می شود در این زمینه برنامه های خوبی اجرا شود.
در این جلسه همچنین در رابطه با ساماندهی متقاضیان جمع آوری زکات فطریه تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد با توجه به دستورالعمل های صادره از سوی وزارت کشور و استانداری گیلان نسبت به ساماندهی نمایندگان موسسه های خیریه اقدام لازم در روز عید فطر به عمل آید.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا