آخرین خبرها

دعوت از ورزشکار آستارایی به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان

شاهین شربیانی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آستارا روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال نوجوانان از چهارم تا نهم تیرماه جاری در آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه مبین عشایر به همراه 24 بازیکن دیگر از سوی عباس چمنیان سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان به این اردو دعوت شده، اضافه کرد: تیم ملی فوتبال نوجوانان، خود را برای حضور در رقابت های جام جهانی هندوستان آماده می کند.
تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان، سال گذشته با دروازه بانی عشایر در رقابت های قهرمانی آسیا درخشید و جواز حضور در رقابت های جام جهانی 2017 هندوستان را کسب کرد.
** بیست و سومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان آستارا در رده سنی آزاد و پیشکسوتان، شامگاه شنبه در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان خاتمه یافت.
در این دوره از مسابقات 31 تیم در رده سنی آزاد و پنج تیم در رده سنی پیشکسوتان (بالای 50) به مدت یک ماه به رقابت پرداختند.
در رده سنی آزاد تیم های داروخانه دکتر صادقی الف، دفتر وکالت عزیزیان و داروخانه دکتر صادقی ب به مقام های اول تا سوم دست یافتند و در رده سنی پیشکسوتان تیم های صرافی جنگجو، رستوران نارنجستان و املاک کارآفرین در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی در این شهرستان فعالیت می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا