آخرین خبرها

دو خبر از بسکتبال و بیلیارد گیلان

به گزارش خبرنگار ایرنا ،تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت جمعه شب در این مسابقه با نتیجه 79 بر 63 برابر تیم کاوه رودسر به برتری دست یافت .
در جریان این بازی، تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت برتر از حریف خود ظاهر شد و توانست با 14 امتیاز اختلاف برابر حریف خود به برتری دست یابد تا علاوه بر پیروزی در این دیدار خانگی ، همچنان صدرنشین این رقابت ها باقی بماند.
در جدول رده بندی این مسابقات نیز ، تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت صدرنشین است ، تیم های ملوان بندرانزلی و درفک رشت نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام هادی آمیغ ، 9 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی بسکتبال در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
همچنین گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا حاکی از تصویب دریافت حق عضویت سالانه از باشگاه های بیلیارد گیلان است.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طی جلسه ای با حضور مسئولان این هیات و همچنین تعدادی از باشگاه داران بیلیارد گیلان مقرر شد از باشگاه های داوطلب حق عضویت سالانه گرفته شود.
سارنگ بزرگ چنانی افزود: بنا بر پیشنهاد تعدادی از باشگاه ها و پس از بحث و تبادل نظر در جلسه هیات رئیسه، به رئیس هیات استان اجازه داده شد با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان گیلان از آن دسته از باشگاه های استان که به صورت کتبی داوطلبی خود را اعلام کرده اند، بر اساس درجه بندی باشگاه، حق عضویت سالانه گرفته شود.
وی اظهار کرد: این حق عضویت در جهت عمومی سازی این ورزش و حمایت از قهرمانان این هیات تا سقف یک میلیون ریال در سال از باشگاه های داوطلب دریافت خواهد شد .
وی با اشاره به این که مصوبه مذکور به مجمع نیز اطلاع رسانی و به باشگاه داران اعلام شد افزود : دریافت حق عضویت بر اساس پیشنهاد تعدادی از باشگاه های بیلیارد گیلان مطرح شد و در خصوص دریافت آن نیز هیچگونه اجباری وجود نخواهد داشت و باشگاه های داوطلب آن را پرداخت خواهند کرد.
بزرگ چنانی اضافه کرد: همچنین در خصوص صدور یا تمدید مجوزها، مصوب شد که بابت حق کارشناسی و هزینه ایاب و ذهاب جهت بازدید از وضعیت باشگاه، مبلغ 500 هزار ریال به هیات پرداخت شود.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی چند سال اخیر رشته های بیلیاردی در این استان رشد خوبی داشته و امیدواریم که با اجرای این طرح ، بتوانیم در رشد و اعتلای این رشته ورزشی زیبا و همچنین عمومی کردن آن بیش از پیش کوشا باشیم.
در استان گیلان بیش از یکصد ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته های ورزشی بولینگ و بیلیارد ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رد ه های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا