استان هااسلایدر

توهین به رییس جمهور منتخب، توهین به ملت است/ تسویه حساب سیاسی در روز قدس پذیرفتنی نیست

توهین به رییس جمهور

در حالی که مردم روزه‌دار تهران فارغ از گروه‌بندی‌های سیاسی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده‌اند، فردی که بلندگو به دست داشت در مراسم خطاب به مردم می‌گوید روحانی می‌گوید و مردم پاسخ می‌دهند مرگ بر آمریکا، مجری سپس گفت: آن روحانی را نگفتم روحانیت را گفتم. کسانی که می‌گویند شعار مرگ و این حرفا باید جمع شود لباس زنانه بپوشند از مملکت بروند.

این در حالی است که عده‌ای‌نیز در اطراف رییس جمهور حلقه زدند و علیه او شعار هایی چون مرگ بر منافق، مرگ بر آخوند آمریکایی و “روحانی بنی صدر پیوندتان مبارک!” سر دادند.

از طرف دیگر در این راه‌پیمایی عده ای اندک نیز دور نایب رییس مجلس شورای مجلس نیز جمع شده و شعار “مرگ بر فتنه‌گر” سردادند.

محمود ایزددوست در گفت و گویی کوتاه با تابناک اظهار کرد: اتحاد و انسجام بین نیروهای انقلاب و مردم همواره یکی از راهبردهای اصلی برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران بوده است و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تأکید زیادی بر وحدت بین مردم داشته و دارند و همواره مسئولین را از دو قطبی کردن جامعه برحذر داشته‌اند.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان تصریح کرد: توهین به رئیس جمهورمحترم پذیرفتنی نیست ، توهین به رییس جمهور منتخب ، توهین به ملت است و با عوامل آن باید برخورد شود.
وی افزود: تسویه حساب سیاسی در روز قدس پذیرفتنی نیست چراکه صهیونیست ها و داعش چقدر باید هزینه می کردند تا رسانه آمریکایی تیتر بزند: راهپیمایی روز قدس با شعار علیه روحانی برگزار شد!
ایزددوست ادامه داد: توهین به رییس جمهور محترم ریشه در عصبانیت ناشى از شکست برخى در انتخابات اخیر را دارد و فرد در شرایطی که خود را در موضع ضعف حس می‌کند به ناسزاگویی روی می‌آورد و از این راهکار برای پیشبرد کار و مطرح‌کردن مسایل خود استفاده می‌کند.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان در پایان از دستگاه قضا خواست که برخورد قاطعی با توهین کنندگان به رییس جمهور منتخب ملت داشته باشد و عنوان کرد: خطایی بزرگ و از نظر حقوقی جرمی اشکار رخ داد که برای جلوگیری از تکرار و پیامد های ان أرکان مسول در نظام باید اقدام کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا