آخرین خبرها

آسمان گیلان هفته پیش رو ابری و نیمه ابری است

مازیار غلامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه کم و بیش ناپایدار در منطقه است که این سامانه به تدریج از امروز(جمعه) از سمت غرب گیلان تضعیف خواهد شد.
وی اظهار کرد: با توجه به نقشه های هواشناسی ، از روز شنبه ضمن پایداری نسبی جو ، روند افزایش نسبی دما نیز پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: با توجه به این امر ، آسمان گیلان برای روز شنبه کمی ابری تا نیمه ابری با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود و روز یکشنبه نیز آسمان گیلان کمی ابری تا نیمه ابری ، با افزایش ابر و باران پراکنده همراه خواهد بود.
غلامی ، آسمان امروز گیلان را ، نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط همراه بارندگی پیش بینی کرد که بتدریج از سمت غرب استان با کاهش ابر روبرو خواهیم بود.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار هواشناسی گیلان ، بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را مربوط به منجیل با 33 درجه سانتی گراد و کمینه دما را مربوط به جیرنده با 12 درجه سانتی گراد ذکر کرد.
به گفته وی ، بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب 29 و 20 درجه ثبت شده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته را مربوط به ماسوله با افزون بر 9 میلیمتر عنوان کرد.
گیلان در کرانه دریای خزر با متوسط بارندگی یکهزار و 200 میلی متر باران سالیانه ، پرباران ترین استان کشور است .
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا