آخرین خبرها

مردم آستارا در روز جهانی قدس فریاد دادخواهی مظلومان جهان را سر دادند

به گزارش خبرنگار ایرنا مردم فهیم آستارا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در روز جهانی قدس، راهپیمایی دشمن شکن خود را از میدان نماز تا مصلی این شهر برگزار کرده و ندای حمایت از مسلمانان فلسطین و آزادی قدس شریف را سر دادند.
راهپیمایان با در دست داشتن پارچه نوشته هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و هیات من الذله از قیام ملت فلسطین علیه صهیونیست های غاصب حمایت کردند.
در ادامه این راهپیمایی با شکوه، قطعنامه محکومیت جنایات صهیونیست ها و حمایت از مردم مظلوم فلسطین قرائت و آدمک نماد استکبار و پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.
نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران راهپیمایی روز قدس در مصلی نماز جمعه این شهرستان در حضور راهپیمایان گفت: روز قدس، نماد استکبارستیزی و انزجار ملت ایران و سایر ملت های آزاده دنیا از زیاده خواهان جهان است و به واسطه روز قدس، شاهد صدور انقلاب به خارج از مرزها هستیم.
ولی داداشی اضافه کرد: صهیونیسم با هدف مسلمان ستیزی شکل گرفت و هدف شوم خود را در بسیاری از کشورهای اسلامی از جمله فلسطین اشغالی پیش می برند.
وی با اشاره به اینکه 90درصد سرزمین فلسطین تحت اشغال رژیم صهیونیستی است، افزود: بنا به فرموده امام خمینی (ره) اسرائیل غده سرطانی است و به زودی با همت آزادی خواهان جهان از صفحه روزگار محو خواهد شد.
داداشی تصریح کرد: امام راحل با عرفان و حکمت، ارزش های اسلامی را تقویت و روز قدس را برای دفاع از مظلومان عالم نامگذاری کرد.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه به برکت نعمت ولایت، شاهد اتحاد و همدلی بین مردم، مسئولان و سران قوا هستیم و دشمنان از اتحاد ایرانیان می هراسند.
داداشی افزود: اقتدار نظامی کشور ما خواب را از چشمان دشمنان ربوده و ما در روزهای اخیر گوشه ای از اقتدار نظامی سپاه را در سرکوبی داعش در کشور سوریه مشاهده کردیم.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز، همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا