آخرین خبرها

امام جمعه لاهیجان: عملیات موشکی سپاه، هشداری به دشمنان بود

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام احمد عبدالله زاده در جمع راهپیمایان روز قدس و نمازگزاران لاهیجان در مسجد جامع این شهر افزود: این عملیات موفقیت آمیز موشکی، پاسخ دندان شکنی بود به تحریم های جدید علیه ایران و هشداری به اسرائیل و دیگر دشمنان تا حواسشان جمع باشد و امیدی در دل مسلمانان جهان ایجاد کرد.
وی ادامه داد: این عملیات موفقیت آمیز موشکی ، همچنین پیام فرزندان ملت و پاسداران مخلص نظام بود که گفتند از هیچ چیز باکی ندارند.
امام جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه باید بصیرت دینی را حفظ کنیم و راست قامت باشیم، گفت: مردم با حضور در این راهپیمایی نشان دادند که وظیفه شناس هستند و دشمن را می شناسند و به ندای رهبر خود لبیک می گویند.
وی در خاتمه سخنانش، بر ضرورت بهره گیری از برکات ماه مبارک رمضان در همه ایام سال و خودسازی تاکید کرد.
راهپیمایی روز قدس مردم شهرستان لاهیجان در دو شهر لاهیجان و رودبنه از ساعت 11 آغاز شد و مردم، مانند سال های گذشته، حضور پرشور و باشکوه در این مراسم داشتند.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز، همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
خبرنگار: نظرپور**انتشاردهنده: کبیری
6029/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا