آخرین خبرها

فرماندار صومعه سرا: روز قدس هیبت پوشالی استکبار را فروریخته است

علی فتح اللهی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس صومعه سرا با قدردانی از حضور پرشور مردم ولایتمدار و روزه دار این شهرستان به ایرنا اظهار داشت: مردم صومعه سرا همگام با ملت ایران با حضور خود ، یکبار دیگر صدای حمایت از مظلومان را به جهان رساندند.
وی با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه مانع ایجاد شکاف بین ملت و دولت می شوند، اظهار داشت : امروز انقلاب ما به تمام دنیا صادر شده و روز قدس ، همبستگی و اتحاد جهان اسلام در سراسر دنیا ایجاد کرده است.
نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی نیز در پایان راهپیمایی روز قدس در مصلی نماز جمعه این شهر گفت: ملت بیدار ایران، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده اند .
سید کاظم دلخوش اباتری با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف افزود : روز قدس روز دق کردن دشمنان اسلام است و حضور پر شور مردم ، منجر به پیروزی ما و به خاک مالیده شدن بینی دشمنان شده است .
وی ادامه داد: مردم ایران در مقابل دشمن ید واحده هستند و به رهبری معظم انقلاب و ولایت فقیه، اعتقاد قلبی دارند.
نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر نیروهای امنیتی، سپاهی، نظامی و شهدای مدافع حرم و امنیت نبودند، دشمن تکفیری تا قلب تهران آمده بود.
شهرستان صومعه سرا در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز، همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
خبرنگار: فرزاد حسن پور** انتشاردهنده: کبیری
7292/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا