آخرین خبرها

ایستگاه دوست فلسطینی من ، میزبان کودکان در راهپیمایی روز قدس رشت

اسفندیار ضیائی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان فردا (جمعه) در روز جهانی قدس با برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری با عنوان دوست فلسطینی من، پذیرای کودکان نوجوانان و خانواده‌ها است.
وی اظهار داشت: مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در ایستگاه فعالیت‌ های کانون در مسیر راهپیمایی مردم رشت و در خیابان امام خمینی (ره) این شهر ضمن تشریح پیشینه و اهمیت فلسطین برای مسلمانان به تبیین نقش راهپیمایی روز جهانی قدس در بیداری ملت می پردازند.
وی بیان کرد: برگزاری کارگاه ادبی و نقاشی با عنوان دوست فلسطینی من، آموزش ساخت کبوتر‌های آزادی با بهره‌گیری از شیوه (کاغذ و تا ) از جمله دیگر فعالیت ‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در روز جهانی قدس است.
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خاطر نشان کرد: همچنین به مناسبت روز جهانی قدس ویژه ‌برنامه‌هایی از سوی مربیان مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار، پستی و فراگیر در مناطق مختلف استان برگزار می شود.
31 مرکز فرهنگی هنری ثابت، یک‌ کتابخانه سیار روستایی، چهار کتابخانه پستی و دو مرکز فراگیر (ویژه کودکان و نوجوانان دارای نیاز‌های خاص) در استان گیلان فعال است.
بر اساس آخرین آمار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، بیش از 50 هزار کودک و نوجوان در استان عضو مراکز کانون هستند.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس فردا همزمان با سراسر کشور ، در 51 نقطه استان گیلان به سوی میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود. راهپیمایی در مرکز استان نیز راس ساعت 10 و 30 دقیقه از مبادی چهارگانه به سوی مصلی رشت برگزار خواهد شد.
فردا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا