آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

طرح ورزش درخانه ورزشهای همگانی دردوران بحران پاندمی کرونا مورد استقبال خوبی در جامعه قرار گرفت.

ورزش درخانه

سید محمد احمدی شهردار رشت طی گفتگویی با مسئول روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی گیلان درخصوص اهمیت ورزش و فعالیت جسمانی در دوران پاندمی کرونا مطرح کرد:

تعطیلی مدارس و برگزاری کلاسهای آنلاین باعث افزایش کم تحرکی در بین کودکان و نوجوانان شده است و همچنین تعطیلی مراسم های میدانی و اجتماعی بر معضل کم تحرکی در جامعه افزوده است.

وی گفت :
بنابراین در دوران شیوع کرونا پرداختن به ورزشهای همگانی جز اهداف سازمانهای مسئول و ذی ربط قرار گرفت احمدی ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت های ورزشهای همگانی در این دوران افزود:

طرح ورزش در خانه مورد توجه قرار گرفت تا با انجام تمرینات ورزشی در منزل ،بر معضل همه گیری کم تحرکی در دروان کرونا فائق شویم.

شهردار رشت با بیان اینکه : فعالیت جسمانی در این دوران یکی از بهترین راه های پیشگیری از بسیاری از بیماری هاست ، گفت:
اثربخشی ورزش بر سلامت عمومی و کیفیت زندگی شهروندان همچنین بهره گیری از فعالیتهای ورزش برای ایجاد نشاط و آرامش در جامعه امری اثبات شده است چرا که ورزش نقش بسزایی در تأمین سلامتی در برابر بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی بدن و نیز رفع مشکلاتی مانند استرس و افسردگی دارد.

احمدی خاطر نشان کرد:

برای تحقق اهداف اجتماعی آموزشی مانند ایجاد حس رقابت سالم در بین کودکان و نوجوانان ، ورزشهای همگانی بسیار کارا و موثر عمل می کند.

/روابط عمومی هیات ورزش های همگانی گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا