آخرین خبرهااستان ها

افتتاح ۷۴ پروژه با اعتبار ۸۶میلیارد تومان در لاهیجان

فرماندار لاهیجان در سومین ستاد بزرگداشت دهه فجر خبر داد:

تدبیرشرق/فرماندار لاهیجان گفت: در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مسوولان استانی ۷۴ پروژه با اعتبار ۸۶ میلیارد ریال و ۲۹۱ میلیون تومان با ایجاد ۴۵۳ فرصت شغلی به بهره برداری می‌رسد.

یونس محمودی، فرماندار لاهیجان در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه این پروژه‌ها مربوط به ۱۶ دستگاه اجرایی می‌باشد که علاوه بر ایجاد ۷۴ شغل دایم، ۳۷۹ شغل موقت در زمان اجرا ایجاد کرده‌اند تصریح کرد: بنیاد مسکن ۳ پروژه، راهداری ۵ پروژه، آبفا ۶ پروژه، سازمان صنعت معدن تجارت ۳ پروژه، میراث فرهنگی ۲ پروژه و جهاد کشاورزی ۱۵ پروژه آماده بهره برداری در سطح شهر و روستاهای لاهیجان را گزارش کرده اند.

به گفته وی، بنیاد شهید یک پروژه، توزیع برق پنج پروژه، بخشداری رودبنه دو پروژه، بخشداری مرکزی هفت پروژه، بهزیستی پنچ پروژه، کمیته امداد امام خمینی ۱۳ پروژه، هلال احمر یک پروژه، آموزش و پرورش دو پروژه و صندوق کار آفرینی امید یک پروژه آماده بهره برداری در شهرستان لاهیجان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی آماده کرده اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان همچنین از افتتاح و به بهره برداری رسیدن سه پروژه بخش خصوصی شهرستان با اعتبار هزینه شده ۱۰ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان و ۷۴ فرصت شغلی در این ایام خبر داد.

محمودی با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم بویژه در ایام سخت تحریم ظالمانه و بد قولی طرف‌های برجامی خاطرنشان کرد: در طی سال‌های فعالیت دولت تدبیر و امید تا به امروز ۲هزار و ۴۵۳ پروژه عمرانی با اعتبار هزینه شده یک هزار و ۱۱۰ میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان و ۱۳هزار و ۸۷۹ هزار فرصت شغلی ایجاد و به بهره برداری رسیده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار لاهیجان در این جلسه با اشاره به دستورالعمل‌های ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان و استمرار شرایط نارنجی کرونا در لاهیجان گفت: در راستای دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی کلیه برنامه‌های دهه مبارک فجر به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

قربان خوشحال تصریح کرد: برای اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۳ کمیته اجرایی با دبیری مسوولان شهرستانی تشکیل شده است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با استفاده از بستر فضای مجازی برخی از برنامه‌ها همچون رژه ماشین آلات کشاورزی و نیروهای مسلح و انتظامی به صورت موتوری و بدون پیاده روی انجام شود.

آیین معنوی دیدار با خانواده پنج شهید دوران پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

در این جلسه مسوولان برخی کمیته‌ها گزارش فعالیت‌های انجام شده برای برگزاری با شکوه ایام دهه فجر انقلاب اسلامی را تشریح کردند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا