آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

امروز در آب منطقه ای گیلان با همراهی اداره کل آموزش و پرورش گیلان:وبینار آموزشی طرح گسترش سواد آبی ( داناب ) گیلان برگزار شد

سواد آبی

وبینار آموزشی طرح گسترش سواد آبی ( داناب ) با همراهی و حضور مدرسان کتاب انسان و محیط زیست از سراسر گیلان امروز به صورت بر خط برگزار شد.

به گزارش تدبیرشرق؛ در ابتدای این وبینار مهندس مرتضی میرزایی معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان ضمن تشکر از زحمات بی شائبه خانواده آموزش و پرورش استان گیلان بویژه از مدرسان کتاب انسان و محیط زیست در جای جای گیلان تشکر کرد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان  آشنا ساختن دانش آموزان کشور و استان عزیزمان گیلان را با مفاهیم حوزه آب را از اولویت های اساسی و تدریس مفاهیم مربوطه در قالب سر فصل های آموزشی مندرج در کتاب انسان و محیط زیست را یک ضرورت دانست.

در ادامه مهندس علی حنیفه پور رئیس گروه احیاء و تعادل بخشی آب های زیر زمینی شرکت آب منطقه ای گیلان به تبیین مفهوم و اهداف اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیر زمینی در گیلان پرداخت.

دکتر آسان باقرزاده مدیر دفتر مهندسی رودخانه ، سواحل و حفاظت محیط زیست شرکت آب منطقه ای گیلان نیز با ارائه بسته ای فرهنگی به سیلاب ، درباره سیلاب و اثرات تخریبی جانبی و شیوه های مدیریت آن پرداخت.

گفتنی است وبینار آموزشی طرح گسترش سواد آبی ( داناب ) با همراهی و حضور بر خط شماری از مدرسان کتاب انسان و محیط زیست از سراسر گیلان برگزار گردید.

/روابط عمومی آب منطقه ای گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا