آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

برد مقابل ملوان تنها گزینه شهرداری آستارا در سردارجنگل است

ملوان

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با بیان اینکه امین حقده، بهزاد سلطانی و مسعود رمضایی در بازی مقابل ملوان بندر انزلی مصدوم هستند، گفت: تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی در بازی مقابل ملوان، روی برد متمرکز شده است.

به گزارش تدبیرشرق، پایان رأفت در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری های کشور در محل سالن جلسات هیأت فوتبال این شهرستان اظهار کرد: شهرداری آستارا تیمی است که برای اولین بار به لیگ دسته یک کشور راه پیدا کرده و در این تیم، اتحاد و هم‌دلی خوبی وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا بازی بعدی این تیم را مقابل ملوان بندر انزلی در ورزشگاه سردار جنگل شهرستان رشت دانست و تصریح کرد: ملوان یک تیم ریشه‌ای بوده که در سطح کشور از آوازه خوبی برخوردار است و تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی در بازی مقابل ملوان، روی برد متمرکز شده است.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه متأسفانه بازی‌ها در زمین چمن مصنوعی برگزار می‌شود و چمن مصنوعی به دلیل سفت بودن، باعث آسیب‌دیدگی و بروز مصدومیت در بازیکنان می‌شود، افزود: متأسفانه بازیکنانی نظیر: امین حقده، بهزاد سلطانی و مسعود رمضایی در بازی مقابل ملوان بندر انزلی مصدوم هستند.

وی خواستار حمایت شهروندان و رسانه‌ها در فضای مجازی و حقیقی از تیم فوتبال شهرداری آستارا شد و تصری کرد: تا زمان پرداخت نشدن حق و حقوق مادی بازیکنان هیچ هزینه‌ای از هیأت‌مدیره برای سرمربی‌گری در تیم فوتبال شهرداری دریافت نخواهم کرد.

علی کارگر مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا نیز در نشست خبری با بیان اینکه تاکنون ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان شهرداری پرداخت شده است، اظهار کرد: ۵۰ درصد از مشکلات تیم مالی است که امیدواریم به همت مسئولین، طرف‌داران و اصحاب رسانه این تیم در بازی‌های پیش‌رو سربلند از زمین خارج شود.

آرش بابلیان رئیس هیأت‌مدیره باشگاه شهرداری آستارا نیز در نشست خبری در محل سالن جلسات هیأت فوتبال این شهرستان اظهار کرد: تیم شهرداری توسط سرمربی قبلی بسته‌شده و ما هیچ انتظاری از پایان رأفت درخصوص امتیازاتی که در بازی‌های پیش‌روی لیگ دسته یک کشوری کسب می‌کند نداریم.

تیم فوتبال شهرداری آستارا از ۱۰ بازی با ۱۵ امتیاز در جایگاه هفتم لیگ دسته یک کشوری قرار گرفته است که بازی هفته یازدهم این تیم، مقابل ملوان بندر انزلی روز دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه سردار جنگل شهرستان رشت برگزار می‌شود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا