آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

سرپرست فرمانداری شفت در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مطرح کرد:در روند بازگشایی مدارس و بیماری کرونا ، تابع تصمیمات ملی و استانی هستیم و آن را در شهرستان اجرایی خواهیم کرد/رسالت اصلی نهاد آموزش و پرورش تربیت نسل آینده ساز جامعه است/موضوعات آموزشی و فرهنگی در الویت مسائل توسعه شهرستان قرار دارد و باید تقویت شود

بازگشایی مدارس

به گزارش تدبیرشرق، جلسه شوراى آموزش و پرورش شهرستان به رياست محمد حسن پور سرپرست فرماندارى شفت و با حضور حسين زاده معاون اداره كل آموزش و پرورش استان گيلان و اعضای ذیربط برگزار شد.

در اين جلسه سرپرست فرماندارى شفت ضمن گراميداشت هفته شوراى آموزش و پرورش ، رسالت اصلى نهاد آموزش و پرورش را تربيت نسل آينده ساز جامعه برشمرد. وى افزود: شهرستان شفت به عنوان یک شهرستان كمتر توسعه يافته نيازمند یک نگاه ويژه از سوى مسئولان کشوری و استانى است.

حسن پور در ادامه تصريح كرد: با آغاز عملیات تعدادی از پروژه های عمرانی و ریل گذاری آنان جهت انجام؛ امروز اولويت توسعه شهرستان موضوعات آموزشی و فرهنگى است كه بايد تقويت شود و اساساً توسعه مستلزم زيرساخت هاى فرهنگى است و در اين راستا انتظار نگاه ويژه از سوى اداره كل آموزش و پرورش استان میباشد.

رييس شوراى آموزش و پرورش شهرستان در ادامه با اشاره به مبحث بيمارى كرونا و روند بازگشايى مدارس اظهار داشت: ما تابع تصميمات ملى و استانی هستيم و هر تصميمى گرفته شود آن را در شهرستان اجرایی خواهيم كرد.

وى با اشاره به وضعيت آبى شهرستان در كرونا ، اين امر را مرهون مسئوليت پذيرى شهروندان شفتى برشمرد و گفت: رعايت دستورالعمل ها در شهرستان نشانه تقيد مردم است و اميدوارم با بهتر شدن اين روند ، شهرستان شفت به وضعيت سفيد برگردد.

سرپرست فرماندارى شفت در پايان با اشاره به احتمال بارش برف در پايان هفته جارى ، بر لزوم حفظ آمادگى دستگاههاى خدمات رسان در اين خصوص تاكيد كرد و از مدیران مدارس خواست تا تمهیدات لازم را جهت حفظ ابنیه های آموزش پرورش تدارک ببینند.

همچنین در پایان این جلسه به مناسبت گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش با حضور امام جمعه شهرستان و معاون مدیرکل آموزش پرورش استان از اعضای شورا در شهرستان شفت تجلیل به عمل آمد.

/روابط عمومى فرماندارى شفت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا