آخرین خبرهااسلایدرخبر داغفرهنگی و هنری

“سردار حرم” به تئاترفجر رفت

سردار حرم
«سردار حرم» کاری از هنرمندان لاهیجان به سی و نهمین جشنواره تئاتر فجرراه یافت.

به گزارش تدبیرشرق ، «سردار حرم» به نویسندگی و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان به بخش «سرباز انقلاب» نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر سال 99راه یافت.
مشاور کارگردان نمایش سردار حرم شرکت کننده در سی نهمین دوره جشنواره بین المللی فجر آرزو علی پور و بازیگران آن علاوه بر او و امیر امینی عبارتند از؛احمد شریفی،سینا ایمانی،مینا حقانی،الهه یوسفی ،مجتبی محمدی،ساناز قلی پور، مائده میر موئد، معین گوهری ،فاطمه جعفرپور،سبا جهانگل،طاها سراجی .
پخش موسیقی این نمایش بر عهده کیانا علی نیا و ساناز قلی پور به عنوان دستیار کارگردان گروه را همراهی می کند. همچنین طراحی حرکت و لباس با آرزو علی پور و طراحی فضا بر عهده کارگردان این نمایش است.
مضمون نمایش خیابانی سردار حرم بر پایه رشادت ها و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و وحشگیری های داعش است ضمن آنکه با برگشت به گذشته به ستم هایی که به حضرت زینب (س) شده است اشاره می کند. سامان خلیلیان به عنوان مدیر و توحید معصومی، سعید خیرالهی و محمد لارتی به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش ویژه «سرباز انقلاب»، سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را همراهی می‌کنند.
سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه 11 تا 21 بهمن 99 برگزار می‌شود. آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.

/روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا