آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

نشست مشترک ستاد توسعه و مدیریت گردشگری شهرداری با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان؛ راهکارهای اجرای مدل عملیاتی همکاری در حوزه گردشگری بررسی شد

گردشگری

در نشست مشترک مسعود حلاج پور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با سمیرا اکبرپور دبیر ستاد توسعه و مدیریت گردشگری و متین عاشوری رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت بر لزوم افزایش تعاملات و هم افزایی ها جهت اجرای مدل عملیاتی در حوزه گردشگری سلامت، کشاورزی و حفظ میراث ماندگار شهر رشت تاکید شد.

به گزارش تدبیرشرق، در نشست مشترک مسعود حلاج پور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با سمیرا اکبرپور دبیر ستاد توسعه و مدیریت گردشگری و متین عاشوری رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت بر لزوم افزایش تعاملات و هم افزایی ها جهت اجرای مدل عملیاتی در حوزه گردشگری سلامت، کشاورزی و حفظ میراث ماندگار شهر رشت تاکید شد.

مسعود حلاج پور در این نشست با بیان اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان طی ماه های اخیر، شهر رشت به عنوان شهر صنایع دستی در هنر رشتی دوزی ثبت ملی شد گفت: ایجاد موزه های تخصصی و بازارچه های دائمی هنرهای صنایع دستی محرک تولید و اشتغال زایی در رشت می شود.

اکبرپور دبیر ستاد گردشگری شهرداری رشت نیز با قدردانی از تلاش های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ثبت ملی شهر رشت در حوزه صنایع دستی با عنوان رشتی دوزی بر لزوم تعاملات مثبت فی مابین و تلاش این ستاد جهت جذب و ماندگاری گردشگر در حوزه خوراک و سلامت تاکید کرد.

همچنین عاشوری رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت نیز با تشریح فرصت های سرمایه گذاری در حوزه بازآفرینی و گردشگری، احیای بافت‌های تاریخی شهر و گذرهای قدیمی، تحقق این امر را مستلزم همکاری متقابل عنوان کرد.

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا