آخرین خبرهااجتماعیخبر داغ

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:شناسایی ۷۰ بیمار کرونایی جدید در گیلان/ ۴۵۰ نفر بستری هستند

بیمار کرونایی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به شناسایی و بستری ۷۰ بیمار کرونایی جدید در استان، گفت: در مجموع ۴۵۰ نفر بستری هستند.

به گزارش تدبیرشرق، آبتین حیدرزاده ظهر جمعه در گفتگویی اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۷۰ مورد جدید ابتلاء به کرونا در استان گیلان شناسایی و در مراکز درمانی و بیمارستان استان بستری شدند.

وی با بیان اینکه اوضاع استان گیلان با وجود نارنجی و زرد بودن شهرها شکننده است، افزود: در این میان شهرستان لاهیجان شرایط خاصی دارد که نیازمند توجه بیشتر شهروندان به رعایت دستور العمل های بهداشتی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۵۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: برخی از این بیماران دارای شرایط خوبی نبوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری دورهمی های خانوادگی و دوستانه از مهم‌ترین عوامل انتقال و شیوع کرونا در استان گیلان است، از شهروندان خواست تا از حضور و برگزاری دورهمی ها جدا خودداری کنند.

حیدرزاده ادامه داد: شهروندان باید همچنان دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، شستن دست‌ها و استفاده از ماسک در اماکن عمومی و عدم حضور در دورهمی ها را رعایت کنند.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا