آخرین خبرها

استارت شاگردان برانکو برای حمله به چهار جام

استارت شاگردان برانکو برای حمله به چهار جام

ورزش > لیگ برتر – تمرینات پرسپولیس در فصل جدید از امروز آغاز می‌شود و سرخپوشان باید در لیگ هفدهم در چهار جام بجنگند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس از امروز تمرینات پیش فصل خود را آغاز خواهد کرد. ساعت 17:30 در ورزشگاه شهید کاظمی تمرینات سرخ‌ها برای یک فصل سخت و پرفشار آغاز خواهد شد. عجیب اینکه با وجود پرفشار شدن برنامه سرخ‌ها تمرینات این تیم نسبت به سال قبل 8 روز دیرتر آغاز می‌شود که این به خاطر صعود در آسیا و سه بازی اضافه نسبت به بیشتر تیم‌های لیگ برتری است. با این حال امروز خبری از سیدجلال، ماهینی، انصاری، امیری و طارمی به‌عنوان 5 بازیکن ملی‌پوش نیست چرا که آنها یک هفته بیشتر استراحت خواهند کرد و بقیه نفرات باید در تمرین امروز حاضر باشند.
از بین بازیکنان فصل قبل تکلیف 7 نفر نامشخص است. پنج نفر به نام‌های آرام طبع، کرمی، نریمان جهان، کرملاچعب و آقایی درفهرست مازاد هستند و برانکو آنها را نمی‌خواهد و دو نفر دیگر یعنی کامیابی نیا و رفیعی یا تمدید نکرده‌اند یا در شرف جدایی و انتقال به تیم‌های دیگرند. با این حساب می‌توان پیش‌بینی کرد از بین بازیکنان قبلی محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، رادوشوویچ، درویش وند، علوان زاده، علیپور و ربیع خواه، 8 بازیکنی هستند که در تمرین امروز حضور پیدا می‌کنند.
از آنجایی که هنوز منشا برنگشته سه خرید دیگر پرسپولیس در فصل تازه یعنی خلیل زاده، نعمتی و مصلح در تمرین امروز حضور پیدا کنند و تعداد بازیکنان به 11 نفر می‌رسد. غیبت مربیان هم می‌تواند این تمرین را خلوت‌تر از همیشه جلوه دهد. از بین کروات‌ها فقط برانکو و مارکو برگشته‌اند و چوک و پانادیچ فعلا نیامده‌اند. کریم باقری هم ظاهرا مشکلاتی دارد و بعید است در این تمرین حاضر شود. با این حساب احتمال حضور 12 بازیکن و دو مربی در افتتاحیه پرسپولیس 96 وجود دارد. تمرینی که به منزله شروعی هیجان انگیز و حمله برای کسب چهار جام(سوپرجام، لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر) خواهد بود.

256 41

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا