آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

مدیرعامل آبفای گیلان: با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان 13 پروژه عمرانی در شهرستان لنگرود اجرا می شود

پروژه عمرانیبه گزارش تدبیرشرق، مدیرعامل این شرکت با حضور در جلسه فرمانداری لنگرود که به منظور بررسی پروژه های عمرانی شهرستان، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و نماینده مردم شریف لنگرود در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد از اجرای 13 پروژه عمرانی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 700 میلیون تومان خبر داد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اعلام این خبر افزود: در شهرستان لنگرود 99.94 درصد جمعیت شهری و 85 درصد جمعیت روستایی تحت پوشش خدمات این شرکت می باشند و از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه 96 روستای شهرستان لنگرود تحت پوشش خدمات آبرسانی قرار دارند اظهار داشت: رینگ آبرسانی لنگرود بعنوان مهمترین پروژه شهرستان در حال اجراست که با تکمیل این پروژه و ادامه لوله گذاری به سمت چاف و چمخاله، شاهد پایداری، در تأمین آب شرب مورد نیاز اهالی این منطقه خواهیم بود.

مدیرعامل آبفای گیلان همچنین افزود: با راه اندازی فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان، سهمیه تأمین آب شهرستان لنگرود از محل این تصفیه خانه افزایش خواهد یافت و نسبت به خاموشی چاه های منطقه اقدام خواهد شد.

مهندس حسینی در ادامه یادآور شد: براساس آئین نامه عملیاتی، نصب مستقیم پمپ بر روی شبکه توزیع آب، ضمن ایجاد کدورت در شبکه و همچنین تضییع حقوق شهروندان، مغایر قوانین ابلاغی می باشد و بر این اساس باید نسبت به قطع و جمع آوری انشعاب اقدام نمود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز اجرای پروژه های فاضلاب لنگرود، نسبت به تکمیل پکیج تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر اقدام و مشکلات این حوزه نیز مرتفع خواهد شد.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا