آخرین خبرهااستان ها

شهرداری‌ها برنامه مقابله با بحران را تدوین کنند| اداره آب روند نصب دریچه در روستاها را تسریع بخشد

فرماندار صومعه سرا تاکید کرد؛

تدبیرشرق/سید جلال سید محمدی روز شنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی وبخش خصوصی در شرایط بحران ضروری است اظهار داشت: این جلسه در راستای بررسی مصوبات گذشته برگزار شده، تا در صورتی که اقدامی باقیمانده ویاانجام نشده در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: لازم است دستگاههای اجرایی برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی و حوادث غیرمترقبه از نظر نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین آلات در آماده باش کامل باشند.

سیدمحمدی با اشاره به اینکه باید از تجربیات گذشته در راستای کاهش آسیب‌ها و مدیریت بحران استفاده کنیم خاطر نشان کرد: لیست برداری و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و تامین آرد، سوخت مورد نیاز، مایحتاج عمومی و مشارکت مردمی بزرگترین سرمایه در مدیریت بحران است.

نماینده عالی دولت در صومعه سرا درادامه با بیان اینکه هر آن احتمال وقوع خطرات و حوادث وجود دارد، گفت: دستگاهای اجرایی درخصوص لایروبی رودخانه‌هایی که در جلسات گذشته مصوب شده و یا مدنظر است فرصت را از دست ندهند وبا تعامل روند عملیات اجرای آن را تداوم بخشند.

سید محمدی یکی از دلایل آبگرفتگی معابر روستاها در زمان بارندگی شدید را ورود دریچه‌های معکوس برشمرد وتاکید کرد: لازم ادره آب با مدیریت و مشارکت دهیاران روند نصب این دریچه‌ها را تسریع بخشند.

فرماندار صومعه سرا در پایان همچنین با تاکید بر تدوین برنامه مقابله با بحران از سوی شهرداری‌ها یادآورشد: اداره صمت نیز مکلف به تجهیز وپر کردن کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در انبارها است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا