آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

شهردار لنگرود مطرح کرد: آب منطقه‌ای و محیط زیست مانع ادامه کار لایروبی رودخانه شده‌اند!

لایروبیشهردار لنگرود در جلسه بررسی مشکلات شهرستان با بیان اینکه آب منطقه‌ای و محیط زیست مانع ادامه کار لایروبی رودخانه داخل شهر شده‌اند، اظهار کرد: لایروبی برای رفع آلودگی آغاز شده بود نه برداشت مصالح که نیاز به مجوز داشته باشد.

سیدمهدی رجایی، شهردار لنگرود در جلسه بررسی مشکلات شهرستان با بیان اینکه آب منطقه‌ای و محیط زیست مانع ادامه کار لایروبی رودخانه داخل شهر شده‌اند، اظهار کرد: لایروبی برای رفع آلودگی آغاز شده بود نه برداشت مصالح که نیاز به مجوز داشته باشد.

وی با بیان اینکه ادامه کار لایروبی سبب خوشحالی مردم انزلی محله می‌شود، افزود: دستگاه لایروبی هنوز در شهر مستقر است و تکلیف این پروژه باید مشخص شود.

شهردار لنگرود با اشاره به پاکسازی لیلاکوه توسط شهرداری، اظهار کرد: الحاق لیلاکوه به شهر لنگرود سبب توسعه شهر و آن منطقه می‌شود و بزرگان منطقه با این امر موافق هستند.

رجایی با اشاره به مشکلات مسکن مهر، اظهار کرد: پیمانکار در زمین‌های مشاعی مسکن مهر، پارکینگ احداث شده که این تخلف ساختمانی است و از لحاظ شهرسازی قابل قبول نیست و در کمیسیون ماده ۱۰۰ برای آن جریمه در نظر گرفته شده بود که پیمانکار به آن اعتراض کرد و در دادگستری نسبت به رای کمیسیون ماده ۱۰۰ شکایتی مطرح کرد که دادگاه رای تجدیدنظر را تایید کرد و این فرد باید بیش از ۶ میلیارد تومان جریمه بپردازد.

شهردار لنگرود در ادامه خواستار مساعد فرماندار و نماینده لنگرود در زمینه رفع موانع محل دفن زباله و همچنین لایروبی رودخانه ها شد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا