آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

فرماندار لاهیجان در سی و نهمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا بیان کرد: ۴۶ مورد تذکر و پلمپ ۳ واحد صنفی در شهرستان/از مردم عزیز لاهیجان میخواهیم تا سفید شدن شرایط، نهایت همکاری را با دستگاه های خدمات رسان داشته باشند/ رسانه ها با تنویر افکار عمومی، به تحقق و اجرای هرچه سریعتر طرح غربالگری شهید سلیمانی کمک نمایند

کرونابه گزارش تدبیرشرق ,به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان؛ یونس محمودی در سی و نهمین جلسه ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا لاهیجان با تاکید بر اهمیت اجرای طرح غربالگری شهید سپهد سلیمانی که توسط سپاه پاسداران در حال انجام است، گفت: اجرای این طرح به جهت مشارکت همگانی در کنترل بیماری کرونا مهم می باشد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی با انجام پایش و رصد صددرصدی، همه خانواده‌ها و خانوار‌های شهرستان را تحت پوشش قرار می‌دهد، گفت: در صورت بروز علائم بیماری در افراد و یا شناسایی مبتلایان، این اشخاص به مراکز بهداشتی و درمانی ارجاع می‌شوند.

نماینده عالی دولت در لاهیجان، با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی شهرستان نسبت به همکاری با سپاه در اجرای این طرح مهم و کشوری همکاری های لازم را داشته باشند، ادامه داد: رسانه ها و فعالان فضای مجازی شهرستان نیز با تنویر افکار عمومی، به تحقق و اجرای هرچه سریعتر این طرح کمک نمایند.

محمودی با بیان اینکه عقب ماندگی در هیچ حوزه ای در این شهرستان پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: از همه پتانسیل خود باید برای غلبه بر مشکلات پیش رو استفاده کنیم.

وی وضعیت کنونی لاهیجان را بر اساس آخرین بروز رسانی ها، زرد اعلام کرد و گفت: پروتکل های مربوط به شرایط زرد در شهرستان لاهیجان در حال اجرا می باشد.

فرماندار لاهیجان به انجام ۵۴۸ مورد بازرسی از زمان ابلاغ پروتکل های جدید بهداشتی اشاره کرد و گفت: ۴۶ مورد تذکر و پلمپ ۳ واحد صنفی، از سوی تیم عملیاتی ستاد مدیریت کرونای این شهرستان، ثبت گردید.

محمودی با بیان اینکه هیچ مراسم تجمعی از قبیل مجالس ترحیم و جشن عروسی برگزار نخواهد گردید، گفت: از مردم عزیز لاهیجان میخواهیم تا سفید شدن شرایط شهرستان، نهایت همکاری را با دستگاه های خدمات رسان داشته باشند و نکات بهداشتی و درمانی را رعایت نمایند.

/گیل ودیلم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا