آخرین خبرهااسلایدراقتصادیخبر داغ

سرپرست فرمانداری شفت در کارگروه اشتغال و توسعه شهرستان مطرح کرد:باید زیر پای سرمایه گذاران در شهرستان فرش قرمز پهن کنیم

سرمایه گذاریبه گزارش تدبیرشرق ,جلسه کارگروه اشتغال و توسعه شهرستان شفت در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه محمد حسن پور سرپرست فرمانداری شفت تصریح کرد: در حمایت از صنوف و مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا تاکنون مبلغ ۳ میلیارد و ۸۳۶ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه تسهیل گری در امور مربوط به اشتغال باید در اولویت برنامه های شهرستان قرار گیرد ، افزود: باید با هماهنگی و نظارت کافی دستگاههای ذیربط درصد تحقق استفاده شهرستان از تسهیلات اشتغال افزایش یابد.

سرپرست فرمانداری شفت در خصوص جذب تسهیلات اشتغال روستایی از سال گذشته تاکنون از سوی نهادها و دستگاههای حمایتی مانند کمیته امداد امام، اداره بهزیستی و بنیاد شهید و امورایثارگران افزود: ۴ میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان تسهیلات در این ردیف پرداخت شده است که با تحقق آن برای ۱۴۵ نفر در سطح شهرستان شفت اشتغال ایجاد شده است.

ایشان با تاکید بر تقویت و توسعه مشاغل خانگی و اهمیت بهره گیری از طرح های بومی در این زمینه ، اظهار داشت: بحث اشتغال را باید مستمراً پیگیری کنیم تا به نتیجه برسیم ، همچنین به ادارات و دستگاههای شهرستان اعلام می نمایم که در این خصوص پیگیری از ادارات کل استانی خود را مدنظر داشته باشند.

وی در خصوص تعهد ایجاد اشتغال از سوی دستگاههای اجرایی شهرستان افزود: ادارات ما در راستای تعهد ایجاد شده باید ۴۰۲ شغل تا پایان سال تحقق ببخشند که تاکنون ۲۷۷ مورد محقق شده است و این مورد نیازمند اهتمام بیشتر دستگاههای اجرایی شهرستان است.

سرپرست فرمانداری شفت تاکید کرد: باید زیر پای سرمایه گذاران در شهرستان فرش قرمز پهن کنیم. سرمایه گذاران حوزه های کشاورزی  ، صنعت معدن و تجارت ، گردشگری و سایر حوزه ها باید مورد حمایت ما قرار گیرند.

ایشان در پایان خطاب به مسئولین کمیته امداد و بهزیستی تصریح کرد: در این شرایط اقتصادی کشور ، مراجعه کنندگان شما قشری هستند که لازم است که در برخورد با آنان با نهایت احترام و رعایت حسن خلق و رفتار مناسب توام با حفظ کرامت انسانی با آنها رفتار شود و پاسخگویی به این عزیزان و پیگیری دقیق کارشان کما فی السابق در دستور کار قرار گیرد.

شفت

/روابط عمومی فرمانداری شفت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا