آخرین خبرهااستان ها

دستگاههای اجرایی شهرستان شفت تا پایان سال باید ۴۰۲ شغل ایجاد کنند

سرپرست فرمانداری شفت تأکید کرد:

تدبیرشرق/سرپرست فرمانداری شفت تاکید کرد: باید زیر پای سرمایه‌گذاران در شهرستان فرش قرمز پهن کنیم؛ سرمایه‌گذاران حوزه‌های کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، گردشگری و سایر حوزه‌ها باید مورد حمایت ما قرار گیرند.

جلسه کارگروه اشتغال و توسعه شهرستان شفت در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه محمد حسن‌پور، سرپرست فرمانداری شفت تصریح کرد: در حمایت از صنوف و مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا تاکنون مبلغ ۳ میلیارد و ۸۳۶ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تسهیل‌گری در امور مربوط به اشتغال باید در اولویت برنامه‌های شهرستان قرار گیرد، افزود: باید با هماهنگی و نظارت کافی دستگاه‌های ذیربط درصد تحقق استفاده شهرستان از تسهیلات اشتغال افزایش یابد.

سرپرست فرمانداری شفت در خصوص جذب تسهیلات اشتغال روستایی از سال گذشته تاکنون از سوی نهادها و دستگاه‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام(ره)، اداره بهزیستی و بنیاد شهید و امورایثارگران افزود: ۴ میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان تسهیلات در این ردیف پرداخت شده است که با تحقق آن برای ۱۴۵ نفر در سطح شهرستان شفت اشتغال ایجاد شده است.

حسن‌پور با تاکید بر تقویت و توسعه مشاغل خانگی و اهمیت بهره گیری از طرح‌های بومی در این زمینه، اظهار داشت: بحث اشتغال را باید مستمراً پیگیری کنیم تا به نتیجه برسیم، همچنین به ادارات و دستگاههای شهرستان اعلام می‌نمایم که در این خصوص پیگیری از ادارات کل استانی خود را مدنظر داشته باشند.

وی در خصوص تعهد ایجاد اشتغال از سوی دستگاههای اجرایی شهرستان افزود: ادارات ما در راستای تعهد ایجاد شده باید ۴۰۲ شغل تا پایان سال تحقق ببخشند که تاکنون ۲۷۷ مورد محقق شده است و این مورد نیازمند اهتمام بیشتر دستگاههای اجرایی شهرستان است.

سرپرست فرمانداری شفت تاکید کرد: باید زیر پای سرمایه‌گذاران در شهرستان فرش قرمز پهن کنیم؛ سرمایه‌گذاران حوزه‌های کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، گردشگری و سایر حوزه‌ها باید مورد حمایت ما قرار گیرند.

حسن‌پور در پایان خطاب به مسئولین کمیته امداد و بهزیستی تصریح کرد: در این شرایط اقتصادی کشور، مراجعه کنندگان شما قشری هستند که لازم است که در برخورد با آنان با نهایت احترام و رعایت حسن خلق و رفتار مناسب توام با حفظ کرامت انسانی با آن‌ها رفتار شود و پاسخگویی به این عزیزان و پیگیری دقیق کارشان کما فی السابق در دستور کار قرار گیرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا