آخرین خبرهااستان ها

مسئولان نواحی نماینده تام الاختیار شهردار در ناحیه محسوب می شوند

شهردار رشت:

تدبیرشرق/نشست سید محمد احمدی با مسئولان نواحی مناطق پنج گانه شهرداری روز گذشته (یکشنبه، اول آذر) برگزار شدو طی آن شهردار رشت اظهار داشت:  مسئولان نواحی نماینده تام الاختیار شهردار در ناحیه محسوب می شوند.

شهردار رشت در این جلسه مسئولان نواحی را خط مقدم خدمت رسانی در شهرداری دانست و گفت: بسیاری از خدمات شهرداری برعهده نواحی است و اکثریت موضوعات شهری بر محور ناحیه متمرکز است.

احمدی با اشاره به اینکه شهرداری یک نهاد با فعالیت های گسترده است تصریح کرد: ما موظفیم وظایف و رسالتی که قانون بر عهده ما گذاشته است را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

شهردار رشت به نقش مهم رؤسای نواحی در تحقق توسعه شهری و کسب رضایتمندی مردم اشاره کرد و گفت: مسئولان نواحی نماینده تام الاختیار شهردار در ناحیه محسوب می شوند.

احمدی بر ضرورت جلوگیری از تخلفات ساختمانی تاکید کرد و متذکر شد: نواحی باید با گزارش به موقع از ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر جلوگیری کنند.

وی در پایان با تاکید بر حفظ کرامت انسانی خواستار برخورد مودبانه و تکریم ارباب رجوع شد و اظهار کرد: تحت هر شرایطی باید اخلاق را اولویت قرار داده و با مردم رفتار مناسب داشته باشیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا